2016. gada 3. jūlijs

Iztukšots Jūnijā ✿

Čau, čau! Sveiciens Jūlijā!
Man jau ir tā kā ir ar to tukšo toverīšu krāšanu, negribās lai aizņem brīvo vietu un metu uzreiz ārā. Šoreiz saņēmos un sakrāju, vienīgi vienu lietu gan pus stundu meklēju, man gan bija prāta aptumsums, jo, nu nejau es izmetu... atradās zem gultas! :D 
Pēdējais tukšinieku raksts bija pirms diviem gadiem, un ja vēlies to apskatīt, tad spied šeit.

Lady Speed Stick Fesh&Essence orhideju anti-persperants - Šo es ilgi nevarēju izlietot, jo kā bija, tā arī palika, netukšojās! Patīkama smarža, tagad man tā asociējas ar sezonu, kurā lietoju- ziema/pavasaris. Paliek uz apģērba balti pleķi un ja kārtīgi pūš, aiz sevis var atstāt baltu mākoni, godīgi, šķiet, ka var arī nosmakt, jo tā smarža ir neizturama. Aizsardzība bija laba, bet otreiz nepirkšu, kaut kas tā lietošanā man traucē, vai nu tā ir smarža, vai mākonis, varbūt abi. Cena 3 eur robežās(neatceros)
Garnier 3in1 sejas ziepes, skrubis, maska - Ja nemaldos, šis patiesi gāja kādu pusotru gadu, lai arī pēdējā laikā sāku lietot retāk, tāpat nevarēju izlietot. Es domāju, ka šis ir piemērots, lai tīrītu samērā problemātiskas sejas, jo tas diezgan labi attīra, un draudzenes, kuras ir lietojušas, bija starā. Sākumā es arī biju, bet pēc tam kaut kā apnika tā krēmīgi sausā konsistence un pārgāju uz citiem produktiem. Tagad kādu laiku nepirkšu, vai arī nopirkšu kā rezerves variantu- lai plauktiņā smuki stāv.
Dove Invisible dry dezodorants - Parastais 150ml flakoniņš ir sapresēts uz pusi, tādēļ šis ir tik maziņš. Favorīts jau kādu laiku un atkārtots pirkums tāpat. Patiesi neatstāj baltus pleķus un arī labi aizsargā no svīšanas; ironiski, ka vasaras laikā es labāk izvēlos rullīšus, vai sausos dezīšus, pūšamo vietā, tāpēc kādu brīdi nepirkšu.
Stenders Aprikožu ķermeņa cukura skrubis -  Patika, tikai traucēja, pieļauju, ka auzu pārslu gabaliņi, kas bija sastāvā, jo tie laikam strādāja dekoratīvi. Kā skrubijs bija labs, vienīgi šaausmīgi eļļains, bet tas atkal radīja starojošu efektu, tāpēc, var teikt - zelta vidusceļš. Labprāt izmēģinātu vēl kādu Stemders skrubi, vai kādu citu... Varbūt jums ir kāda pērle ko ieteikt?
Adidas action 3 Control anti-persperants - Īpatnējās smaržas dēļ, šķiet, ka priekš sporta bija labs, bet ne priekš ikdienas. Man jau tomēr labāk patīk adidas apģērbu līnija, nevis ķermeņa kopšanas.
Rituals Zensation dušas putas- Smaržo maigi,dievīgi: par to parūpējies organiskais rīsu piens un ķiršu zedi. Vairs neesmu manījusi, bet ja ieraudzīšu, ķeršu nost! 
Un tā lielā, dīvainā pudelīte ir roku dezifekcijas šķidrums, jeb Steriliums - Smaržo pēc alkohola un diezgan spēcīgi. Lietoju priekš pumpām, jeb, ja kādu izspiedu, vai turpretī nevēlējos spiest, kārtīgi nosmērēju ar Sterīliumu, lai dezinficējās, tad tās pazuda. Protams, es lietoju ne tikai sejai, bet arī rokām un citām virsmām, piem. telefonam. 

Nav daudz, bet kā jau minēju, man ar to toverīšu krāšanu iet kā iet. Plauktos vēl stāv pustukši produkti, centīšos pasteidzināt, jo vēlos savas daudzgadīgās vērtības mainīt uz ko jaunu un neizzinātu!
xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. ja Stendera skrubi pirms lietošanas samaisa, tad tā eļļa normāli sadalās :) man atkal uz burciņas beigām liekas, ka paliek pāri cukurs un pietrūkst eļļas :D
    es pumpām un sīkām brūcēm lietoju Cutasept. ir iegādājams ērtā mazā pudelītē ar aerosola tipa dozatoru, pšik un gatavs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cik es atceros, man eļļa normāli sadalījās un uz beigām arī bija proporcionāli, bet man nepatika pati tā pārmērīgā eļļainība :)

      Dzēst
  2. Nepieciešamais komplekts!

    AtbildētDzēst