2020. gada 6. februāris

Visbiežāk lietotie produkti gada griezumā | Tukšinieki 2019

Sveiki, mīļie!
Sākotnēji vēlos apsveikt ar 2020. gadu! Jau kā mēnesi esam iekāpuši citā desmitgadē. Gandrīz septiņi gadi no desmitgades aizritējuši, esot šī bloga autorei, bet man vēljoprojām reizēm šķiet, ka esmu tā pati 7. klases skolniee, kura tikai tikko sākusi dalīties ar savu viedokli. Viena lieta gan man ir palikusi  nemainīgi mīļa cauri laikiem - dalīties ar viedokli par dažādiem skaistumkopšanas produktiem. Nemainīgs ir arī mans uzskats, ka vislabāk spēs ieteikt tuvi draugi vai radinieki, jo viņiem par reklāmu nemaksā. Tad nu es, kā jūsu tuva draudzene, labprāt dalos ar iespaidiem, ko guvu pērn, lietojot visus zemāk minētos produktus.
Jāatgādina gan, ka, ja viena prece man var šķist lieliska, citam tā var nederēt, tādēļ lielākais uzsvars paliek uz to, kas man kā ne-jutīgu zobu, ne-sausas miesas, plānu, blaugznainu matu, sausu roku, kombinētas, ar tieksmi uz dehidrēšanos, sejas ādas īpašniecei patika...un nepatika! :)
Mutes higiēna.
Gada sākumā pamēģināju Colgate pastu, optiski balinošo daļiņu dēļ. Efekts bija bildēs, kad tika bildēts ar zipspuldzi, bet pati pasta man šķita pāāārāk stipra, koncentrēta, bija sajūta, ka izdedzina muti.

Atkal iegādājos pērnpērnā gada favorītpastu Sensodyne, tomēr šķita, ka gribu pamēģināt ko jaunu.

Un tā nonācu līdz Elmex. Man pašai visvairāk tīk oranžā iepakojumā, zaļā likās par vāju, par cik domāta jutīgiem zobiem. Patīk sajūta, ko dod pēc zobu tīrīšanas. Ar parasto (morgens&abends) oranžo zobu pastu bija sajūta, ka pār zobiem ir tāds kā "aizsargslānītis", tad pēc šīs tāds slānītis nav, bet ir patīkams, neuzbāzīgs svaigums. Cena nav pati zemākā, bet noteikti ir tā vērts.

(Kad beigsies sapirktās zobu pastas, tad ķeršos klāt beziepakojuma veikalos atrodamajai Georganics zobu pastiņai, jo, atskatoties uz aizvadīto gadu, zobu pastas iepakojumi ir visvairāk no  citu sfēru produktiem)
Ķermeņa attīrīšana:
Beidzot esmu atradusi tik pat uzticīgu vīrieti, cik es esmu uzticīga Rituals... produkcijai. Esmu gan manāmi samazinājusi iztērēto iepakojumu daudzumu, tādēļ, jo palūdzu mammītei šos vairs neiegādāties priekš manis, par cik jau pus gadu lietoju izlejamo Faith in nature kokosa dušas želeju, kuru iegādājos beziepakojuma veikalā "Burka".

No šīm Rituals... ķermeņa putām es noteikti ieteiktu oranžās Happy Buddha, jo šis piesātinātais, austrumnieciskais aromāts, kas pēc mazgāšanās turās vannas istabā teju pus dienu, ir super-duper nomierinošs un patīkams. Cena joprojām visur nemainīga - € 8,50..
Matu kopšana.
Kā jau ievadā minēju, man ir plāni un blaugznaini mati. 2018. gada tukšinieku raksts bija vairāk kā apskats pret-blaugznu šampūniem. Bioderma šampūni man šķiet kā tādas īstās zāles, ko izmantot cīņā pret blaugznām. Nekad nav pievīluši. Kad pagājušā gada sākumā ciemojos Vācijā, aptiekā pamanīju, ka tomēr ir divu veidu šampūni - Nodé DS+ (kādu biju lietojusi Latvijā iepriekš) un Nodé K (attēlā redzamais). Atšķirība pavisam vienkārša - DS+ ir paredzēts cīņai pret blaugznām, ja blaugznas ir taukainas/mitras, K ir paredzēts sauso blaugznu īpašniecēm, kādas ir arī man. Abi šie šampūni pirkti Vācijā par zemāku cenu, jo mammītei aptiekā ir atlaidīte, tādēļ par Latvijas cenu grūti spriest, bet, godīgi, esmu gatava maksāt jebko, lai tiktu no blaugznām vaļā. 

+Ārstēšanās no blaigznām nav momentāla, bet prasa laiku, šampūna lietošana ir kā kursa iziešana.
+ Pret blaugznām palīdz, ja iemasē galvas ādā ābolu etiķi un atstāj uz kādu stundu, es to reizēm profilaktiski daru, bet man rada diskomfortu etiķa specifiskais aromāts un kodīgums.
+ Biju izmēģinājusi Lauras šampūnziepes. Sākumā ērkšķogu,tās manus matus ļoooti sausināja un radīja daudz blaugznas, tad, pēc zeroveikala ieteikumiem pamēģināju lauru, nekas nemainījās, atnācu atpakaļ pie Biodermas un šobrīd viss ir labi.

Beidzot izlietoju savu Biosilk Thermal shield pret-karstuma aizsargātāju, par kuru rakstīju savā FALL 2016 WISHLISTĀ, kuru var atrast bloga labajā joslā. Man ļoti patika aromāts, lietošana nesagādāja nekādas grūtības, bet es matus tik reti pakļauju karstajām veidošanas ierīcēm, ka nemaz neuzskatu, ka man būtu jāveic atkārtots pirkums. 
Micelārie ūdentiņi.
Manā skatījumā tie ir gluži nevajadzīgi, bet, ja jautāsiet, kādēļ man tie ir, tad atbildēšu - kosmētikas noņemšanai. Kosmētikas noņēmēji mazajā pudelītē aiziet tiiik ātri, ka man jau sāka palikt žēl naudiņas to kārtējai iegādei. Man tiešām patīk, ka micelārie ūdeņi arī lieliski noņem kosmētiku, bet pēdējā laikā jūtu tādu kā ādas kairinājumu, ja to daru ar kosmētikas spilventiņiem, tādēļ šobrīd es kosmētiku lielākoties nomazgāju un tad aptīru atlikušo ar salvetīti.

Ja jāizvēlas starp šiem diviem, tad es ieteiktu Nivea, jo lai gan, gluži kā Garnier, tas arī bija divfāžu, tas nebija tik uzbāzīgi eļļains. Bet atkal, šis no Garnier man patīk labāk kā rozā, kuru biju mēģinājusi iepriekš. Bet jebkurā gadījumā, ne viens, ne otrs atkārtoti nenonāks manā groziņā, jo, kā minēju, mana āda karinās no to lietošanas.
Dezodoranti.
Pēdējā laikā šķiet, ka dezodorants ir tikai ieradums, ka vairs īsti nav vajadzība, jo es ļoti daudz pastiprināti nesvīstu, tomēr, beidzot esmu izlietojusi pirms vairākiem gadiem pirktos Nivea dezīšus. Kāpēc man bija divi - Es sākumā lietoju dry comfort, tad man šķita, ka esmu palikusi rezistenta pret šo dezodorantu, jo sviedri bija pastiprināti ar nepatīkamu aromātu, nopirku stress protect un sapratu, ka visas augstākminētās ir tikai manas iedomas.

Pēc šīs pieredzes pamēģināju anti-perperantu no Rexona. Godīgi sakot, man tas vislabāk patika, jo viņam bija krēmveida konsistence, uzreiz bija sajūta, ka padušu āda tiek mitrināta. Tomēr, fakts, ka tas ir anti-persperants un bloķē sviedru dziedzeru darbību, mani mulsināja, jo, kā izrādās, svīšana ir pavisam normāla parādība :))). Abas firmas dezodoranti atstāj baltus pleķīšus uz apģērba.

Šobrīd izlietošu visus jau nopirktos, tad plānoju pamēģināt kādu "dabīgo" dezodorantu no Biotēkas. Es nekaunos no sviedriem, jo, ja jau es katru dienu ieeju dušā, par kādu ūber lielo "smirdēšanu" var iet runa?
Sejas attīrīšana.
Man ļoti nepatika Madara putas. Vienmēr pēc lietošanas bija sajūta, ka gribās kārtīgāk nomazgāt seju ar kādu citu līdzekli. Patiesībā es esmu lasījusi ļoti labas atsauksmes par šīm putām, bet they just didn't work out for me. 

Jau pagājušajā reizē pastāstīju par The Body Shop sejas putām. Es tās iegādājos atkāroti, jo neilgi pēc iepriekšējā iepakojuma izlietošanas man pārādījās mazās pumpiņas pieres rajonā. Tomēr, arī šīs sejas putas manu pumpiņu situāciju diži daudz nemainīja, bet, tiesa gan, putas man ļoti patīk joprojām, jo ir stingas, labi attīra sejas ādu, tējas koka aromāts priekš manis ir patīkams. 

Pēc kādas blogeres ieteikuma, vasarā izmēģināju krievu firmas Botavikos sejas želeju. Specifisks aromāts, minu, ka no sastāvā esošā ingvera ekstrakta. Tomēr želeja kā želeja, diezgan koda acīs, ja iekļuva, bet bija laba priekš ikdienas lietošanas. Tas man bija tāds pagaidu variants, kad nespēju izdomāt, ko mēģināt tālāk. Cena ap 3 €, tādēļ arī iegādājos otru iepakojumu priekš Jelgavas mājām. Negribu baigi izcelt saulītē šo kā izcilu produktu, bet tādai starplietošanai/pamēģināšanai neredzu nekādu vainu. 
Sejas kopšana.
Gribēju dot iespēju pašmāju ražotājiem pierādīt sevi, tādēļ izvēlējos Kamēlija sejas mitrinošo krēmu. Tas man atstāja krēma kārtiņu uz sejas, respektīvi, kārtīgi neiesūcās, tādēļ bija pumpiņu rašanās iemesls. Kādas divas nedēļas palietoju, tā arī tiek likvidēts puspilns iepakojums.  

Gribēju pamēģināt Venus sejas kopšanas produktus, jo reiz saņemtais paraudziņš man ārkārtīgi patika. Šis sejas krēms nebija slikts. Neradīja sausos pleķīšus, labi uzsūcās, izlietoju līdz galam. Vispār krēmos man nepatīk tas, ka tie atstāj spīdīgu pieri, ko abi minētie darīja, tādēļ arī Venus es neiegādājos atkārtoti. 

Botavikos sejas losjons manā kosmētiskajā maciņā nonāca pēc želejas izmēģināšanas. Pēc lietošanas seja palika lipīga, kas man diži nepatika, mani arī ar laiku neuzrunāja tam piemītošais specifiskais aromāts un fakts, ka radās dedzinoša sajūta ādai acu rajonā. Tā ir manas ādas īpatnība jau cik es sevi atceros, tādēļ losjonus cenšos īpaši neizmantot. 

Vienīgais losjons, no kura man nav tāda ādas reakcijas ir Mixa, par kuru rakstīju jau pagājušā gada tukšinieku rasktā. Tiesa gan, trešo reizi neesmu nopirkusi, domāju, ka arī nepirkšu. 
Sīklietiņas.
Visu gadu mana favorīt-tuša bija šī L'oreal Excess tuša. Latvijā jau pāris gadus to vairs nepārdod, bet rietumeiropā gan, tur nopirku priekš sevis un draudzenēm. Tuša skropstas pagarina, padara izteikti biezākas un kuplākas. Vienīgie mīnusi - man gribējās lietot kopā ar skropstu atliecēju(man nepatika to lietot ik dienas), kā arī nav ūdensizturīga. 

Toties Maybelline falises push up skropstu tušā es vīlos. Nepatika ne birstīte, kura ir tikai vienpusēja, ne tas, cik daudz uz birstītes ir tuša uzreiz pēc atvēršanas, ne tas, ka nespēja atšķetināti nokrāsot skropstas. Priekš manis nestrādāja ne uz augšējām skropstām, ne apakšējām. 

Mazo Clarins sejas krēma paraudziņu saņēmu kādā no Douglas pasūtījumiem. Pieminu to, jo šis man likās kā vislabākais krēms, kuru esmu mēģinājusi, jo sejas āda pēc lietošanas izskatījās tiik dzīva un skaista. Tiesa gan, tas ir paredzēts 40+ un maksā 110 €, tādēļ pilnais iepakojums manā kosmētiskajā maciņā nekad tā arī nenonāca. 

Viens no maniem ikvakara rituāliem ir Tējas koka eļļas uzziešana uz pumpiņām, lai tās izsausinātu. Šīs firmas eļļiņas ir manas mīļākās, jo tām ir gan spēcīgs aromāts, gan pašas ir koncentrētas, dod pārliecību, ka strādā, regulāri lietojot, dod arī rezultātu. Lai gan pirktas vācijā, domāju, ka arī Latvijas aptiekās ir pieejamas labas TKE cenā ap 10 €.
Mitrinošie līdzekļi.
Viens no foršākajiem roku ādas barojošajiem krēmiem, kuru esmu mēģinājusi - Rituals cosmetics. Es vienkārši esmu fans Ayurveda (rozīgi-sarkanajai) līnijai. Trekns, ļoti labi mitrinošs roku krēms, kuru forši ir uzlikt uz nakti un tad rociņas turēt siltumā zem sedziņas. Pudelīte par ļoti labu cenu, ap 10 €, un pietiek ilgam laikam! 

Vasarā man ļoti aktuāls kļuva ķermeņa jogurts no Stenders, viņam ir ļoti jauka konsistence, slīdīgs, pilnīgai ķermeņa ieziešanai nav nepieciešams daudz produkta. Nez, kāpēc, bet man ļoti patika sajaukt to ar SPF 50 saules aizsargkrēmu un doties sauļoties. Manuprāt, ērtāk ir zieķēt no trauciņa, nevis ar pumpīti, man ērtāk ir pa maziem gabaliņiem sasmērēties. Greifrūtu aromāts ir ļoti svaigs un uzmundrinošs, patika labāk par upenēm.

-
Jāpiebilst, ka pērnā gada aprīlī sāku pievērst uzmanību zero-waste dzīvesstilam (par to nedaudz vēlāk), tādēļ pamazām cenšos savu vannas istabas plauktiņa saturu samazināt līdz minimumam. Viena no labākajām lietām pagājušogad - neesmu izlietojusi nevienu matu kondicioniera iepakojumu. 2018. gada oktobrī iegādājos RICH kondicioniera 750ml pudeli ar pumpīti un tikai tagad esmu pie beigu robežas. Pēc tam, domāju, ka izmantošu kondicioniera ziepīti no kāda beziepakojuma veikala. Man patiesi ir apnicis krāmēties ar tik daudz tukšiem iepakojumiem. (Šoreiz 33.)


Interesanti salīdzināt, cik ļoti man sevis kopšanas palīglīcekļi ir mainījušies (un nedaudz samazinājušies) pa šo gadu, bet es jau ar nepacietību gaidu nākamo, kad beidzot mani  iekrājumi būs beigušies, un sākšu pilnvērtīgāk dzīvot dabai draudzīgāk. 
Lai fantastiska atlikusī diena,
man jāskrien uz darbiņuuu!

xoxo, 
Lienya

4 komentāri:

  1. Paldies, ka dalies! Pārsteidzoši, ka to visu sakrāji, lai nofočētu :)

    AtbildētDzēst
  2. Kā man patīk Stenders kosmētika!

    AtbildētDzēst
  3. Kur tādu var iegādāties?

    AtbildētDzēst
  4. Labākā kosmētika, kura vien ir atrodama veikalu plauktos!

    AtbildētDzēst