2016. gada 1. augusts

Pirmā iepazīšanās: Attirance natural cosmetics

Čau, čau!
Ja man uz doto brīdi vajadzētu nosaukt trīs savas mīļākās sajūtas, tad tās noteikti būtu: 1)Tikko nopļauta mauriņa smarža un skats; 2)Kritiens ekstrēmajās atrakcijās un 3)Izmaiņas ikdienas rutīnā. Jā, par pēdējo punktu es arī šodien pastāstīšu. Ja tu mani labi pazīsti, tad gan jau zini, ka man samērā bail ir iemainīt patstāvīgas vērtības pret kaut ko jaunu un neiepazītu, jo dažkārt var vilties tajā un ir gars ceļš atpakaļ. Lielākā baile ir par sejas krēmiem, jo manai izvēlīgajai ādai ir maz produktu, kuri neradīs svilinošu sajūtu. Kompānija Attirance man piedāvāja testēt savu produkciju, tā kā tā ir mana pirmā reize(sponsorēta), es ar prieku piekritu un godīgi lietoju produktus. Un man kā vēl vidusskolniecei, tā ir jauna ''pieredze'' lietot ne-drugstore produktus. 

Attirance ir pēc Versaļas tradīcijām Latvijā radīta kosmētika. Ikviens spēs atrast sev ko piemērotu, vai tas būs sejai, vai ķermenim, vienalga, jo produktu klāsts patiešām ir plašs un daudzveidīgs. Kompānijas veikals un SPA atrodas pašā Rīgas centrā - Tērbatas ielā 14, tāpēc atrast to ir pavisam vienkārši. Veikala interjers ir krāšņs un elegants, ieejot tajā, sajūtas ieved pavisam citā dimensijā, un šķiet, ka esi sapnī un atrodies dārgākajā veikalā Parīzē. Gluži kā interjers, arī produktu iepakojums ir krāšņš un acīm patīkams, dēļ tā vien vērts ir tos papētīt ilgāk un iegādāties.
Mani pārsteidza šī skrubja konsistence, pirms izmēģināju, likās, ka tā būs ar krēmīgu pamatu un maziem, maigiem skrubējošiem gabaliņiem. Tiesa, man patīk, ja es skrubi uz ādas jūtu, jeb tas ir mazliet raupjāks kā smalkais, un jā, šis ir tieši tāds. Uz ādas skrubja krāsa ir caurspīdīga un vizuāli nemaz nešķiet, ka ir skrubis, bet darbojās labi un pēc procedūras ir patīkama bēbīšdupša maiga seja. Atceramies, ka skrubi nav vajadzība lietot biežāk kā divas reizes nedēļā, jo tam ir jākalo kā atmirušo ādas šūnu ''notīrīšanai'' no sejas, un ja lietos pārāk bieži, sejas āda kļūs daudz jūtīgāka un plānāka, kā rezultātā ir lielāks risks kādai infekcijai. Vislabāk skrubi lietot no rīta, jo tas sniegs patīkamu svaigumu! 
Nakts sejas krēmi man nav bijuši aktuāli līdz šim, jo lietoju vienu gan dienai, gan naktij. Nedaudz par šī krēma lietošanu: Es to klāju ārkārtīgi plānā kārtiņā, jeb paņemu nedaudz produktas un tas pietiek lielai platībai uz sejas. Ja lieto biezākā kārtiņā, tad seju nepametīs taukains efekts visas nakts garumā, jo āda taču uzsūc tik daudz, cik tai ir nepieciešams. Man patīk smarža un konsistence, nerada diskomfortu un, par brīnumu, arī alerģisku reakciju. Seja jūtas mitrināta, un no rīta nav sajūta un skats, ka seja no taukainības ir spīdīga un sviestaina. Man ļoti patīk iepakojums, tas uz skaistumplauktiņa izskatās īpaši labi, un sudraba vāciņš ļauj man brālīšus atšķirt.
Sākumā būtu jāizprot manas sejas ādas īpatnības un tips. Ticu, ka nejaušības pēc, man piešķīra bambusa sejas krēmu(ābola vietā). Mana āda ir sausa, it īpašu vaigu kaulu zonā, T zonā un uz plakstiņiem, bet ap degunu parasti tā ir taukaina. Piebildīšu, ka savu vērtību, iepriekšējo sejas krēmu, kaut vai man ir sausa āda, lietoju tieši priekš taukainas un tas man deva labus rezultātus un patīkamu sajūtu, tāpēc par šo es īsti nebēdājos. Tā pat kā nakts krēmu, arī šo es lietoju plānā kārtiņā un tas man deva vislabāko efektu. Kā solīts, arī āda kļuva matēta, patīkama, mitrināta(kas ir pats galvenais). Man patīk lietošanas daudzums(jeb mazums), tas liecina, ka krēms kalpos ilgi, un, visticamāk, kad izlietošu, vēlēšos iegādāties atkal. Teorētiski sadalot uz mēnešiem, cik ilgi man šis varētu iet, cena nemaz nav tik liela, tāpēc labāk lietot labu produktu,nevis taupīt uz sejas veselīguma rēķina. 
Pirmā lietošanas reize bija maģiska un patīkama, jo ilgu laiku nebiju lietojusi sejas putas, un vispār to smarža ir tik d i e v ī g a ! Ar rokām iemasēt putas ādā un attīrīt to, man ātri vien kļuva garlaicīgi, tāpēc izmantoju silikona birstīti(par kuru gan pastāstīšu nākamajā rakstā), un jau atkal noķēru sajūtu virsotnes. Mani pārsteidza sejas āda pēc lietošanas, tā jutās super tīra, un mani nepiemeklēja velkoša sajūta. Lai arī putas ir perfektas pēc konsistences, vidēji biezas un masējot vienmērīga sadalās pa zonām, tomēr man pierastā svaiguma sajūta pazuda pēc ilgstošākas lietošanas, tāpēc pašlaik lietoju kā ātro sejas tīrīšanas līdzekli, jeb dienās, kad steidzos (vasarā to ir daudz mazāk). 

Tā kā es vēl iepriekš nebiju lietojusi šīs kompānijas produktus, tad priekš pirmās iepazīšanās, es varu galvot, ka esmu patīkami iepriecināta. Visticamāk, ka veikalā atgriezīšos un izmēģināšu citus piedāvātos produktus. Paldies kompānijai par uzticēšanos man izmēģināt- patika!

Vai esi jau lietojusi kādus produktus no Attirance?

xoxo, Lienya

*produkti ir sponsorēti, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru