2016. gada 28. augusts

24h sevis kopšana Augustā

Follow my blog with Bloglovin
Čau, čau!
Kad ciemojos pie mammas Vācijā, sejas kopšanu atstāju pēdējā plānā, un, diemžēl, tas atstāja arī manāmu rezultātu. Seja kļuva problemātiskāka-pāris pumpiņu vietā ir ducis un būtisks pieaugums T zonā. Atbraucot mājās, uzreiz atsāku savu sejas kopšanas rutīnu, kā arī papildināju to ar daudz, sen nelietotiem produktiem. Šoreiz ne tikai sejas kopšana, bet visa ķermeņa kopumā!
Ikrīta sejas mazgāšana:
Attirance Face Cleansing Foam - Rīta steigā patīk šo lietot, it īpaši, ja pēc tam plānā ir spēcīgāk attīrošs līdzeklis.
Garnier PureActive exfobrusher - Šis +/- darbojas kā skrubis, un man ļoti patīk svaigā un atvēsinošā sajūta pēc tā lietošanas. Pēdējā laikā šo lietoju biežāk kā ierasts, jo šķiet, ka tomēr attīra dziļāk un kārtīgāk.
Alterra sejas mazgāšanas putas  - Nopirku Vācijā, lai kaut nedaudz atcerētos par sejas kopšanu. Man nav pretenzijas tā lietošanā, bet vienīgais kas traucē ir piesātinātais aromāts, kas brīžiem šķebina. Savu funkciju pilda labi, bet, ja putas jāsadala pa vietām, šīs tomēr būs aiz Attirances.

Sejas mazgāšanas turpinājums; nākamie soļi:
Beauty Formulas Charcoal clay mask - Man patīk bēbīšdupša sajūta pēc lietošanas. Atsauksme jau bija pagājušā mēneša favorītos. Lietoju apmēram 1-2 reizes nedēļā, kā atceros.
Salicilskābe - Viens no maniem all-time-favourites. Šī pudelīte iet jau trešo gadu un ir nedaudz zem puses. Lietoju uz pumpiņām pieres rajonā pirms nakts. Needaudz dedzina, bet vairāk patīk tā sajūta, ka tiek dezinficēts.
Lumene matt touch pore-tightening toner - Nevaru savu dienu iedomāties bez šī. Un kā par brīnumu- tas ir ļoti ekonomisks, jo lietoju jau divus(!!!) mēnešus.
Planeta Organica face gel-peeling - Man jau pirms diviem gadiem, kad iegādājos, bija jāuzraksta par šo atsauksme, bet ņemot vērā manu ilgo pauzi, tā izpalika. Tagad tas turpina savu darbu. Gēlu-pīlingu uzziežu uz miklas sejas un atstāju 15-20 min ''ievilkties'', tad mazgāju nost. Sastāvā esošās augļskābes attīra seju no tauku sekrēta un pinnēm. Arī piemīt bēbīšdupša pēc-sajūtas. 
Bioaqua peel-off maska - Lietoju kādas 3x nedēļā un ar katru reizi arvien labāki rezultāti. Man patīk, ka ar rokām braucot pa degunu melnos punktiņus un netīrumus vairs nevar tik viegli just.
Čistaja Ļiņija aprikožu sejas skrubis - Sen jau rakstīju par šiem produktiem, kā redz, vēljoprojām stāv manā plauktiņā. Man tomēr patīk skrubējošās daļiņas, jo tās nebūt nav smalkas un maigas, bet vismaz nevar aizrauties skrubējot.
Mitrināšana:
Attirance Dienas sejas krēms. Bambuss. - Šobrīd vienīgais sejas krēms, kuru lietoju pārliecinoši un nevēlos aizstāt ar nevienu citu.
Rival de Loop remdējošs dienas sejas krēms - Nopirku Vācijā, jo savu sejas krēmu aizmirsu ielikt čemodānā. :D Man patīk aromāts, tas, ka ir vegāns (nav mēģināts uz dzīvniekiem), kā arī tas, cik ļoti tūbiņa ir aprakstīta ar Bio. Tomēr nepatīk effekts pēc lietošanas, lēni uzsūcas, un ja ir uzklāts par daudz, atstāj taukainu kārtiņu. To gan viegli var noņemt ar papīra salveti, bet tāpat diskomforts procesā nekur nepazūd. 
Lip Therapy Vaseline - Šis man stāv uz naktsgaldiņa un lietoju tad, kad esmu mājās. Man patīk spīdums, ko vazelīns lūpām dod un, ka tas labi mitrina. Protams, ne tik labi kā izslavētais Nivea lūpu sviests, bet tomēr labāk kā Latvijā pieejamie Superdrug lūpu balzāmiņi šādos toverīšos.
Douglas naturals lūpu balzāms - Starp blogeriem jau daudz izslavēts, nu un arī slavas lauciņu tam atvēlēju arī es. Krēmīga tekstūra. Lieliska mitrināšana. Bez piesātinātām smaržvielām. Pavisam parasts un patīkams. Man ir ar granātābolu, Latvijā esmu manījusi tikai zaļo līniju. 
Ķermeņa un pēdu kopšana:
Stenders dušas želeja dzērvene - Kas gan būtu domājis, ka es dušas putu vietā atkal lietošu želeju. Šo Stendera duo es saņēmu vārdadienā un grēks būtu neizmēģināt, tāpēc darīju to. Mani sajūsmina smarža, bet tomēr tā nav tik intensīva kā vēlētos. 
Stenders ķermeņa losjons mellene - Lai gan es neesmu ķermeņa sviesta/losjona fans, un iepriekš nebija nepieciešamības pēc tāda, tomēr šim ir superīga smarža, un kā ražotājs sola, tas arī ātri iesūcas ādā, tādejādi neapgrūtinot mani pēc kārtīgas darba dienas dušas. Kad izlietošu, došos meklējumos pēc kā alternatīva, šis patiesi ir iekarojis manu sirdi.
SalonSPA pēdu skrubis - Iegādājos kādu laiciņu atpakaļ, bet to laiciņu arī stāvēja plauktiņā, dižu lomu manā ikdienā neieņemot. Tomēr, tā kā manas jaunās ādas sandales pēdas sakrāsoja melnas, tad izlēmu noskrubēt. Patīk skrubja vieglums un maigums, kā arī aromāts. Godīgi, stendera skrubji tomēr patīk labāk, bet, ja reiz iegādājos un tam nav ne vainas, tad izlietošu.
Balea pēdu krēms ar urīnvielu - Neitrāls pēdu krēms, kā parasti. Man gan nedaudz labāk patika šī paša ražotāja krēms ar tējas koka eļļu, tās specifiskās smaržas dēļ, tomēr šis prātā rada pārliecību, ka mitrina labāk un pēdas kļūst mīkstākas.

Lai arī ne visiem produktiem atsauksme ir pozitīva, tomēr šie mani ir ikdienā pavadījuši visu augustu. Drīz tiksimies, kad parunāsim nedaudz vairāk par skolu, bet tagad - atā!

xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. Vai nav labāk no vienas līnijas visus produktus lietot?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Godīgi sakot, man šķiet,ka tas vien tāds ražotāju triks vien ir - pirkt visu no vienas līnijas. Lai gan neesmu dermatologs/kosmetologs un par sejas kopšanu zinu vien tik, cik pati to daru, nekas neesmu manījusi problēmas lietot dažādu firmu produktus. :)

      Dzēst
  2. Šo var iegādāties Drogās?

    AtbildētDzēst