2016. gada 13. jūlijs

Pirmais iespaids: Melno punktiņu attīrošā maska no Aliexpress

Čau, čau!
Jau pēc iepriekšējā video jūs varējāt noprast, ka man ir neliela atkarība no Aliexpress. Ja Jūs vēl nezināt, tas ir internetveikals, gluži kā ebay, bet preces tur pārdod par smieklīgām cenām un tās nāk no Ķīnas. Šoreiz es pasūtīju sejas masku(noplēšamo), kas attīrīs, vai izvilks melnos punktiņus. Lielas cerības es neliku, bet kā tā darbojās- zemāk!

Es biju patīkami pārsteigta par iepakojuma superīgo kvalitāti- gan par kartona kastīti, kas pēc vizuālā izskatās šiki, gan pašu tūbiņu, tā ir glancēta un pats materiāls ir stingrs, ka šķiet, ka esmu atdevusi desmitus eiro par šo brīnumu.
Pēdējā laikā es pilnīgi aiz mīlestības ģībstu no melnās krāsas kopjošajos produktos, piemēram no melnās zobu pastas - superīgi. Atļāvos vienu pili aizlaist vējā, lai parādītu pigmentu iekš tūbiņas. Pati konsistence mani gan nereāli sarūgtināja un var teikt, ka es aprāvos- tā bija samērā bieza, līdzīga darvai, naftai, vai jebkam tādam nereāli lipīgam kā līmei. Es tik un tā riskēju to likt uz sejas,jo Aliexpress bija daudz labas atsauksmes, un nevar būt, ka man atnācis brāķis! 
Uhh, ja jūs zinātu cik sen man nav bijusi blogā mana pašiņbilde, kad es kaut ko atrādu uz sevis..
Ķeroties pie lietas- Es izvēlējos klāt to tikai uz problmēmzonām, jo pilnai sejai man tā patiesi nav vajadzība. Uzklājot uz sejas pigments izzuda un krāsa palika tāda brūna.(Aliexpressā gan parādija, ka maska uz sejas ir ogles melna) Pieminēšu vēl, ka, tā kā es klāju ar pirkstiem, pēc tam to masu bija grūti nomazgāt no tiem, un es jau sabijos par seju, bet lietas labā neko nedarīju. 
Pirms maskas uzklāšanas, lai efekts būtu labāks un poras būtu atvērtas, es seju turēju virs tvaika, jeb steam, tas ir tā, ka jāuzvāra ūdens(man bija piparmētru uzlējums) un virs tvaika paturēt seju. Es to tvaika zušanu mazināju apliekot ap galvu dvieli un uztaisot tādu kā tuneli. To ir tik grūti aprakstīt, bāc! 
Smieklīgi, ka zoda daļā maska, kad noplēsu, neko vairāk nelikvidēja, kā manus mini sejas matiņus, nu tos maigos. :D Es nevarētu teikt, ka man ir ārprātīgi daudz melno punktiņu, bet tiesa gan, pāris jau ir. Ar deguna zonu gan bija daudz produktīvāk. Bija grūti saskatīt to, kas iznāca, bet, lai nesajauktu ar mazajiem matiņiem, es pāris, kuri iekļuva fokusā, apvilku. Noplēšana nebija grūta, vajadzēja nedaudz pastiept ādu un sāniņš jau bija vaļā. Plēšot nost no deguna starpsieniņas, asaras acīs saskrēja, bet tā viss bija labi. Pēc lietošanas nomazgāju seju un veicu savu ikdienas sejas rituālu.

Man nelielu nesaprašanu izraisīja tas, ka uz iepakojuma nav rakstīts sastāvs man saprotamā valodā, tāpēc es nezinu, kas tam velnam ir iekšā. Par visu citu esmu diezgan apmierināta, jo, lai gan rezultāts nav tāds, kā solīts, tas tomēr strādā un strādā labi, tāpēc nevaru to nosaukt par kādu baigo zaudējumu.

Cena: $ 2.19  
Links: šeit 
Vērtējums: 5/10 (Nestrādāja ideāli, bet tomēr kāds rezultāts bija. Liels plus par iepakojumu, tas ir lielisks)

Vai esi mēģinājusi kādu noplēšamo masku? Kāds bija tavs rezultāts?
xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. tam velnam ir iekšā:
    Water, carbon powder, hyaluronic acid, dipotassium glycyrrhizinate, nicotinamide, carbomer, triethanolamine, tocopherol (vitamin E), suberic acid, phenoxyethanol, fragrance

    lietosi kā ražotājs norāda - 2x dienā? :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. aaa, piedevām, Tu masku esi uzklājusi pārāk plānā kārtā. vismaz 3x par plānu.

      Dzēst
    2. Paldies! Nebiju pētījusi dziļāk. Nē, tā kā es lietoju samērā daudz sejas kopšanas produktus, šo masku lietošu tad, kad nepieciešāms. Bija bail, ka kaut kas noies greizi, tāpēc ar lielāku daudzumu neriskēju, pirmā reize kā nekā. :)

      Dzēst
  2. IZskatās, ka zīmēt ar to var :)

    AtbildētDzēst