2016. gada 26. jūnijs

Jūnija favorīti sevis kopšanā

Čau, čau! Es patiesi vairs neatceros pēdējo rakstu par mēneša favorītiem... upsī. Rit jau pēdējās Jūnija dienas un  man šķiet, ka var jau rakstīt par to, kas šomēnes mani ir izglābis. Nebūt jau nav tā, ka katru mēnesi es kaut ko mainu sevis kopšanā, bet Jūnijā skaistumplauktiņu manāmi papildināju.
Piebildīšu, ka šim rakstam ir jauns bilžu tips,  cits piegājiens produktu fotogrāfēšanā, tāpēc, ja patīk, tad atstāj komentāru apakšā. 
Produktus sadalīju vairākās kategorijās, sāksim ar ķermeņa kopšanu.
Rituals cosmetics Happy Buddha Sweet Orange&Cedar dušas putas - Jau kādu laiku dušas želejas vietā lietoju tikai Rituals dušas putas, bez tām es nevaru iedomāties vairs kārtīgu dušošanos. No visiem izmēģinātajiem veidiem šis ir mans mīļākais. Mazgājoties austrumnieciskas izjūtas, pēc kurām smaržos visas vannas istaba. Putu konsistence ir bieza. Ja nezinājāt, no tūbiņas iznāk gēls, kas pāris sekundžu laikā pārvēršas par biezām putām ar kurām jāziepējas. Putas ķermeni attīra un es pat nelietoju švammi, to daru ar rokām. Ja vēl neesat iepazinušies ar Rituals produkciju, iesaku sākt ar sarkano līniju, jeb Ayurveda. Tā smarža man asociējas tikai ar Rituals. Cena € 8.50, nopērkamas ārzemēs un Rituals cosmetics veikalā Rīga Plaza.
Pumeks papēžiem - Pēdējā laikā esmu manījusi, ka mana papēžu āda sāk biezēt un papēži paliek cieti un raupji. Ar pumeku cietā āda tiek norīvēta nost un papēži kļūst maigi. Tiesa, ņemot vērā, ka man ļoti patīk staigāt basām kājām, tad tas ir mans ikvakara rituāls. Iemesls, kādēļ nepirku pēdu vīli ir tāds, ka, manuprāt šis kalpos ilgāk, jo vīle var nolietoties ātrāk. Cena virs eiro, pirku Multiluksā

Nesti Dante Chic Animalier kolekcijas ziepes Rozā pitons - orhidejas, sarkanā tējas koka lapu un hortenzijas ekstraktiem. Smarža vienkārši b u r v ī g a, var sareibt galva aiz patikas.Bet ziepes kā ziepes. Labi putojas, bet me tik labi kā Dove. Nepatika, ka pēc skalošanas sajūta ir kā ziepēm sen senos laikos, tāda ne maiga, bet slidena, nevaru aprakstīt. Liekas, ka viss ir tīrs. Mēģināju mazgāt ķermeni, ne tikai rokas, patika, bet turpmāk izmantošu rokām, jo, lai gan āda pēc tams smaržoja, nepatika tā sajūta. Cena  5,99, veikalos Douglas.
Matu kopšana:
Green Feel Šampūns un Kondicionieris ar alus rauga un apiņu ekstraktiem - Jau vienā no iepriekšējiem rakstiem minēju, ka cenšos iepazīt citu valstu produkciju. Lietuvā nopirku šo šampūnu, jo mans Bioderma jau beidzās. Pieņemot, ka Biodermas kurss matus ir izārstējis, man blaugznas no šī nemetās. Dermatoloģiski testēts. Caurspīdīga želeja, vienīgi diezgan putojas, bet ne pārlieku daudz. Matus attīra labi, lieliski strādā kopā ar kondicionieri. Tas ir krēmīgi baltā krāsā un ārprātīgi maigs. Pēc matu mazgāšanas mati arī kļūst maigi un patīkami. Kad mati izžūst, pie saknēm ir zīdaini un patīkami viegli. Cena katram  2,50, pirku Leišu Maximā
L'oreal Elvital Arginine resistX3 leave-in kondicionieris- Kondicionierim ir divas kārtas, 1)nekavējoties atjauno mata šķiedru, 2)mati klūst viegli ķemmējami un spīdīgi, aizsargāti no ārējās vides agresīvās ietekmes, karstuma un sprogošanās(manējie nesprogojas). Līdzeklis spēcina matus pret izskrišanu.  Šo lietoju eļļiņas vietā,  un arī tas lieliski baro matus. Veikalā ir pieejami vēl dažādi veidi ar savādāku iedarbību. Smaržo lieliski un smarža paliek matos, kas ir pozitīvi. Cena ap , nopērkami veikalos Drogas. 
Garnier NĒO izsmidzināmais dezodorants ar ziedu pieskārienu- Inovācija: patentētais vieglās plūsmas apļveida uzgalis; negribu tam ticēt, jo, ja parastajā pūšamajā dezodoranā ir viens caurumiņš, tad šajā ir 10 un, ja loģiski padomā, vienādi spiežot, šis dezodorants izlietosies 10 reizes ātrāk. Kā antipersperants strādā jau labi, bet tāpat pēc kāda laiciņa esmu nosvīdusi. Man nav bijis nekāds padušu iekaisums, vai jutīgums, tāpēc maigo un kopjošo formulu īsti neizjutu. Paliek balti pleķi uz apģērba, kas rada liekas galvassāpes. Cena ap , nopirku Drogās un gan jau kaut kur citur arī ir pieejams.
Nivea izsmidzināmais pretapdegma krēms 50+ - Pēdējās karstās dienas man nav iedomājamas bez šī drauga. Piektdien visu dienu pavadīju saulē strādājot, neapdegu, lieki piebilst, ka arī nemaz baigi nenosauļojos. Značit aizsardzība ir lieliska. Tilpums 200ml un vienai reizei visam ķermenim nevajag ārprātīgi daudz. Pirkts Vācijā, Rosmann, tā kā, ja Tu, vai kāds tev pazīstamais brauc uz Vāciju, palūdz, lai atved, jo šis patiesi ir labs.
Isana Young LE roku krēms JOY- Būtiski nemitrina sausas rokas un nevar lietot, lai atjaunotu un dziļi mitrinātu. Superīga smarža, un nedomājiet, ka es pērku tikai smaržīgas lietas. Ikdienas lietošanai ir ideāli piemērots, jo ātri iesūcas ādā un nepaiek taukainas rokas.  Latvijā pieejams tikai SWEETY, šo pirku Vācijā. Latvijas cena ir  € 1,39.
Mazo lietiņu kategorija:
Essence studio nails ultra strong nail hardener- Nostiprina un atjauno nagus, lakojot padara spīdīgus, nagi izskatās super kopti. Es jau vairāk kā gadu nemēdzu lakot nagus, tāpēc lietoju tikai šo un tas ir pietiekami. Nagi patiesi ir arī stiprāki. Varu teikt, ka pat patīk labāk par Sally Hansen nagu stiprinātāju. Cena ap , veikalos Drogas. 
Blistex classic lip protection lūpu balzāms- Nelielu šoku izraisīja tas, ka Latvijā šis balzāms pārdodas 3x dārgāk, aptiekā BENU cena ir virs , bet es pirku kā vislētāko Vācijā, par 1,15. Lētākais, bet ne sliktākais, jo mitrina un kopj lūpas lieliski, ar mēreni saldu garšu un ir piemērots gan meitenēm, gan puišiem. Kā jau minēju, Latvijā var nopirkt BENU aptiekā.
Blistex Happy Lips Mango lūpu balzāms- Slīdīga konsistence, un patīkama mango smarža. Ideāls priekš saldām bučiņām. Nedaudz mitrina, bet ātrāk es to apēdu. Bez toņa. Šo es labāk izvēlos visu to lip smacker vietā, jo šis nav tik ķīmisks. Atkal pirku Vācijā, neatceros par cik, bet noteikti ne vairāk par .
Un kā pēdējo kategoriju es pieteikšu sejas kopšanu:
Garnier Skin Naturals želeja sejas tīrīšanai- Mans absolūtais favorīts, kad no rītiem ātri jānomazgā seja, jo...
1) Vienai mazgāšanas reizei vajag dozēt tikai veinreiz
2) Super atsvaidzinoša smarža
3) Super atsvaidzinoša un atvēsinoša sajūta mazgājot
4) Ātri un pietiekami dziļi, vai sekli attīra sejas ādu
5) Pēc lietošanas nav velkoša sajūta
6) Ekonomisks, šī pudelīte iet jau no pagājušās vasaras
Latvijas veikalu plauktos neesmu manījusi, bet labprāt gribētu. Lietoju šī veida želeju jau divus gadus un nav apnikusi. Cena bija ap 

Es ticu, ka raksts ir pietiekami garš, ilgi lasījās, toties pilns ar noderīgu informāciju. Ja vēlaties kāda produkta vēl dziļāku atsauksmi, droši rakstiet komentāros, es ar prieku to sniegšu.

Izbaudiet vasaru, nepārkarsiet saulē un pārgalvīgi neuzvedaties pie ūdenstilpnēm. Atcerieties, ka katrs pats ir savas laimes kalējs! :)
xoxo, Lienya 

2 komentāri: