2016. gada 14. jūnijs

Atsauksme: Ecodenta melnā balinošā zobu pasta

Čau, čau!
Pavisam jauna tradīcija manā ģimenē ir brauciens uz Lietuvu. No manas pilsētas- Jelgavas, līdz Jonišķiem ir gandrīz tik pat, cik līdz Rīgai, tāpēc šādu atpūtu mēs izvēlamies labprātāk. Citās valstīs esmu vairāk ieinteresēta uz to vietējo produkciju. Šoreiz mana izvēle krita uz daudz aprunāto, toties līdz galam neizzināto melno zobu pastu, kas tik pat ātri arī, cik nopirkās, arī iekļuva manos favorītos!

Pirmo reizi paņemot tūbiņu rokās, man tā škita milzīga sava lielā tilpuma dēļ - 100ml, jo parasti man bija 75ml un mazāk. Iepakojums matēts un pēc skata izskatās luxus produkts, mani pievīla pats materiāls, jo tas ir pārmērīgi mīksts(!!!), jāpiešaujās, lai nedozētu par daudz, bet tas nav šķērslis. Locījumu vietas paliek manāmas. Mēnesi, divas reizes dienā tīrot zobus, es esmu iztērējusi tikai mazāk par pusi, tādēļ var teikt, ka arī ļoti ekonomiska.

Ražotājs par pašu produktu: 
Melnā balinošā zobu pasta ar aktīvo ogli un Teavigo paredzēta cilvēkiem, kas meklē jaunus un netradicionālus risinājumus ikdienai. Spēcīgi balinošā zobu pasta efektīvi tīri aplikumu un piešķir īpašu svaiguma sajūtu. Progresīvā sastāvdaļa Teavigo rūpējas par vispusīgu zobu kopšanu: pasargā no aplikuma rašanās, nodrošina maigu antibakteriālo ietekmi un ilgi paliekošu tīrības un svaiguma sajūtu. Piedāvājam vēl atsvaidzinošāku, vēl balinošāku, zobu pastu, melnu kā ogle. Apstiprinājuši odontologi, izvērtējusi Lietuvas Veselibas Zinātnu universitāte.

Mani mulsināja ogles melnais tonis, bet tīrot zobus tas paliek pelēks un vēlāk gaišs, tāpēc tas nerada diskomfortu. Viens no zobu pastas plusiem ir nepārmērīgā putošana, lai arī putas ir,tās priekš manis ir pietiekami maz, lai neapgrūtinātu. Zobu pastai piemīt parasta smarža, gluži kā citām, bet toties tā ir super atsvaidzinoša un spēcīga, kad tīra zobus, un patīkamais svaigums mutē turās līdz nākamajai ēdienreizei. Konsistence ir samērā šķidra, bet, kā bildē redzams, tā ir stigra un nekrīt nost no zobu birstes. Balinošo efektu es nevaru nedz apstiprināt, nedz noliegt, jo man ir breketes un atšķirību redzēt ir grūti. 
Starp citu, ar šo Colgate zobu birstīti esmu stāvā sajūsmā, jo nēsājot breketes, zobu tīrīšana ir daaudz vieglāka un ar 0.1(ja nemaldos)mm tievajiem sariņiem beidzot ir sajūta, ka esmu iztīrijusi visas starpiņas, un tā ir maiga kā zīds!
Sastāvs:
Glycerin*, Aqua*, Hydrated Silica*, Sorbitol*, Sodium Pyrophosphate, Sodium Cocoyl Glutamate*, Aroma, Epigallocatechin Gallate*, Xantan Gum*, Mentha Arvensis (Mint) Oil*, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Saccharin, Cl 77266 (Carbon Black), Cl 77499.
* - 93% ekoloģisku vai dabīgas izcelsmes komponentu.
Zobu pasta, kā jau minēju ir mans favorīts, it īpaši brekešu nēsāšanas periodā, kad mutes veselībai jāpievērš divreiz lielāka uzmanība. Zinu, zinu, ka Latvijā ir pieejamas melnās zobu pastas, bet apskatot to cenu, mati ceļas gaisā, jo man, skolniecei, tas galīgi nav izmēģināšanas vērts.
Cena ir kabatai ļoti draudzīga- nedaudz pāri 3 eur, bet es pirku uz atlaidi un varu teikt, ka samaksāju kapeikas. Nopirku eurokos veikalā, šī paša zīmola produkcija ir arī Leišu maximā, bet tur nebija melnās. 

Vai Tu esi mēģinājusi melno zobu pastu, kādas bija tavas sajūtas?

xoxo, Lienya

Šis nav sponsorēts raksts, viss ir pirkts par privātiem līdzekļiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru