2015. gada 7. novembris

5 padomi organizētam skolēnam!

Čau, čau!
Šķietami nesen, bet jau pirms diviem mēnešiem, esam iesākuši jauno mācību gadu, piedavām vēl izbaudījuši brīvlaiku. Pāreja no vasaras atpūtas uz stingro skolas režīmu ikkatram bija grūta. Lai mācību gada sākumā iemantotā organizētība un centīgums neizzustu līdz gada beigām, es jums piedāvāju 5 savus padomus, kas noderēs ikvienam skolniekam/studentam jebkurā vecumā!
1. Kārtīgs izskats
Apģērbs. Savu nākamās dienas izskatu izplānoju jau vakarā, bet ja zinu, ka arī nākamās dienas būs
gana aizņemtas un tajā vakarā ir daudz laika, tad uz skapja izlieku kādus 2-4 outfitus katrai dienai, gan, lai no rīta varētu izvēlēties kas piedien garastāvoklim, gan lai būtu vieglāk apģērbties, ja nu esmu aizgulējusies, bet gribu izskatīties labi.
Sevis kopšana. Ķermeņa mazgāšanu parasti atstāju vakarā, bet matus- pretēji. Tos es mazgāju no rīta, jo man ļoti nepatīk nogulēti mati, bet gan taisni, perfekti. Tas gan arī bojā matus, jo to žāvēšanai izmantoju fēnu, bet lietojot pāris piemērotus matu kopšanas līdzekļus, mati ir lieliski! Seju es mazgāju katru rītu ar želeju, kas arī pamodi mani, jo ir ļoti svaigas sajūtas, bet skrubēju to divreiz nedēļā - trešdienas vakarā un sestdienas rītā!
2. Mājasdarbu izpilde
Mamma vienmēr mācīja, ka pirmajā vietā ir mācības, un pēc tam viss pārējais. Kad no skolas atnāc mājās, uzreiz vajag pildīt mājasdarbus, jo gan atmaiņa vissvaigākā, gan arī vakarā varēs nodoties citām blakuslietām pilnvērtīgi. Kad vēl nebiju uzsākusi treniņu sezonu, un kad manā istabā nebija krēsla, es uzreiz pārģērbos ērtākās drēbēs un sāku mācīties; Vakarā mierīgu sirdi noskatījos tekošo ugunsgrēka sēriju. Pirms kontroldarbiem iesaku izlasīt to vielu grāmatā un pārskatīt visu kladi, jo dažkārt, kad ļoti mācās formulas, var iegāzt teorija. 

3. Kārtība istabā/somā/uz rakstāmgalda
Pilnīgi atklāti, šī ir mana tabu tēma. Man kārtību uzturēt ir ļooti grūti, tāpēc, ja no rīta es kaut ko savandu, tad vakarā tas ir sakārtots un kārtīgs, jo patīkamāk pamosties. Man ļoti nepatīk mācīties pie nekārtīga rakstāmgalda, un tas arī ir iemesls tā kārtībai. Kārtībai ir daudz plusi, gan tas, ka pašam prieks, gan arī, ja negaidīts ciemiņš, tad negribēsies no kauna ielīst zemē.. 
Manā snapchat'ā bieži vien ir bildes ar manu nekārtību-pēcāk kārtību. *lienuxy
4.Plānotājs, Režīms
Ļoti noderīgs ikdienas plānošanā ir plānotājs, ja ne taustāms, tad iekš viedtālruņa - kalendārs vai kāda speciāli izstrādāta aplikācija. Es esmu pieradusi visu svarīgo kaut kur piefiksēt un man pašai nav plānotāja (to iegādāšos šakot ar 2016). Ne vienmēr man atgādinājums telefona tiek pamanīts, tāpēc vairāk paļaujos uz atmiņu. Svarīgs ir arī režīms, cikos iet gulēt, kad ēd, kad ceļās. Ir arī jasaplāno attiecīgi sava ikdiena, cikos treniņš, kad beidzas, iespējas tikt uz mājām (autobuss, velosipēds, motorolleris u.c.), rezerves varianti. Organizētam cilvēkam tas viss piemīt, un tas tik ĻOTI atvieglo dzīvi!

5. Nekavē!
Ja vien tas nav pirmais randiņš ar simpātiju, kur minūti nokavēt ir nedaudz koķeti.. hihi. Kavēšana nav laba zīme, no pieredzes rakstu, jo, ja vairākas reizes nokavēsi uz vienu un to pašu, tad gan zaudēsi cerības uz sevi, gan arī jutīsies neveikli jau atkal&atkal atvainojoties par kavējumu. 
Man ir fobija no autobusu kavēšanas, jo, kādu reizi rīta reisu nokavēju tā, ka autobuss burtiski gar degunu pabrauca, nepagaidot mani... Tā man bija laba mācība, kā arī liels apkaunojums kaimiņu priekšā. Kopš tās dienas uz autobusu izeju ne vēlāk kā 8.minūtes pirms tā atiešanas laika. ;)
Lai ar to cīnītos, ir dažādi veidi- gan pagriez pulksteni nedaudz uz priekšu, lai liktos, ka jau kavē, gan uzstādi deadline, jeb, kad pēdējais brīdis, kad jāiziet. :)

Lai arī kāds mēs būtu, katrs esam unikāls, negribu pārmācīt nevienu, bet dot padomus, kas manīja mani, maninīja uz labo pusi.  Ja arī tev ir vēl kāds padoms iz savas dzīves, droši padalies ar to komentāru sadaļā! 
P.S. Kā patīk jaunais bloga dizains?

Uz drīzu tikšanos,
xo,xo Lienya










6 komentāri:

  1. ļoti smuks un patīkams jaunais bloga dizains!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, pacentos to izveidot elegantāku! :)

      Dzēst
  2. Man patīk jaunais dizains :))

    AtbildētDzēst
  3. Laimīgu un idejām bagātu Tev Jauno gadu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Jums arī laimīgu Jauno gadu! :)

      Dzēst
  4. Esi apņēmības pilna :)

    AtbildētDzēst