2015. gada 19. aprīlis

Evolūcija uz manas galvas

Čau, čau!
Katrai meitenei, vai dāmai uz galvas ir pabijusi dažādība, jeb vieglāk saprotamāk būtu dažādi griezumi, varbūt krāsas un veidjumi. Tātad šodien es atrādīšu savus matus pēdējo 4. gadu laikā ;))
Sāksim ar tālo 2011 gadu, kad nogriezu čolku, jo iepriekš man nekas interesants nebija :D. Tātad, vienu dienu es saskatījos visādas ''emo'' bildes, un gribēju nogriezt pakāpenisku čolku, to protams darīju pati, pēc  tam mani aizveda pie frizieres un nogrieza kārtīgu, taisnu čolku, tas bija spontāni, jeb kā mana draudzenīte tolaik teica- mirkļa vājums. Neatradu īsti bildi ar taisno čolku, bet šo, kad tā jau bija nedaudz ataugusi

Paskrēja vesels gads(2012) un mati kaut cik jau bija atauguši :D, Man bija gari, gari mati, ar kuriem lepojos, bet to veselīgums un plānums mani neapmeirināja.. Bieži matus sasēju astē, tādējādi arī ļoti plēsās ārā. 
Un tad pienāca brīdis, kad gribēju būt forša, izskuvu sānu... Šis ir pirmais posms, pēc tam es izskuvu nedaudz lielāku gabaliņu, un galvenais, ka to darīju pati! :D Lepojos ar savu veikumu, bet nekas foršs tas tomēr nebija, jo tos bija grūti savākt un mazgāt(vismaz man), mati astē arī izskatījās vēl plānāki un mazāk.. To es izdarīju īsi pirms 6. klases izlaiduma 
Šeit arī pēc izlaiduma, māsa man salokoja matus, sanāca tīri labi un nevarēja redzēt izskūto sānu

Man nav saglabājušās bildes, kad 2012 gada vasarā nogriezu matus nedaudz zem pleciem.. Tā ne gluži bija mana izvēle, bet man patika, jo vasarā garos matus bija grūti kopt, un īsie ļoti atviegloja dzīvi.

Draudzenes iedvesmota, nopirku krāsojošās matu putas kastaņbrūnā tonī un matus nokrāsoju, man sanāca raibi un man nepatika iznākums, bet izmazgāt jau arī nevarēja.. traki
Kaut kad pa to laiku es arī uzzināju, kas ir taisnotājs un sāku taisnot matus (kaut vai man  bija taisni ?????), tas matus pamatīgi sabojāja un nedaudz bildē var redzēt, priekšējie mati man bija kā sari, tiešā nozīmē, ļoti sausi un sašķēlušies matu gali, pie friziera ar es neaizgāju, apgriezu pati (???). 
Šī bilde man arī blogā ir atrodama, šeit jau pagājuši kādi 5 mēnešī, kopš iepriekšējās bildes, var redzēt, ka priekšējie mati ir īsāki, bet nu jau daudz veselīgāki. :)
Šeit ar var redzēt, jo priekšējā loka ir daudz īsāka un nekārtīgi nogriezta..
2013. gada oktorbrī, šeit mati jau izskatās daudz veselīgāki un kārtīgāki, šeit speru pirmo soli tādu matu noturēšanai un ilgstošai kopšanai, bet vēloprojām tos dedzināju ar karstajiem veidotājiem..
Šeit 2014. gada vasarā pēc blondo galu nogriešanas( mati paši bija saulē izbalējuši), man bija taisnais griezums, mati bija maigi, sakopti un spīdīgi.
Embedded image permalink
Un 2014 gada novembrī izdomāju matus nokrāsot ar paškrāsojošo balzāmu, tas gan izmazgājās pēc pāris mazgāšanas reizēm, bet man patika šie šokolādes brūnie mati. Vienīgais, kas traucēja, ka mati palika pārāk spīdīgi un nedzīvi, plastmasīgi, gluži kā lellēm.
Un tad tādi man tie mati ir tagad, maigi, spīdigi un patīkami. Nevaru noliegt, ka saņemu par tiem komplimentus, bet tas taču ir patīkami! :))

xoxo, Lienya


7 komentāri:

  1. Tev ir ļoooti skaisti mati :) Nesabojā tos!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Cik ir manos spēkos, tik tos saudzēju. :))

      Dzēst
  2. Tiešām skaisti un gari mati!

    AtbildētDzēst
  3. Jā, mati tiešām skaiti, daudzi apskauž tevi :)

    AtbildētDzēst