2014. gada 6. decembris

OOTD 29/11 + ieskats manā actual stilā

   Čau, čau!
Šajā ziemīgajā priekšpusdienā, jā, tā es saucu laiku ap 12, nolēmu parādīt kaut ko no sava stila ''dzīvajā'', jeb no manām bildēm. Sanāk kā OOTD un kā neliels ieskats manā stilā, tā es patiesi ģērbjos un varat man pārmest par etiķeti, bet man patīk! Tas manuprāt ir galvenais. :)
 Tātad parasti esmu melnā, jo tā, priekš apģērbiem, ir mana iecienītākā krāsa. Ja ļoti grūti saskatīt katru elementu, tapēc nospied uz bildes un pietuvini. Drēbes kombinēju pati, velku to, kas mani piesaista.Man nav stila elks pēc kura vados. :)

Bītlene - Forever 18
Džemperis - Lindex
Svārki(nākamajā bildē labāk redzami) - Promod
Zeķbikses - Pierre Cardin
Pulkstenis - Tissot
Pie kažociņa šalli nevelku, ja nu vienīgi ļoti plānu un tikai ap kaklu aptītu. Arī man ir cepure, bet pie šī komplekta tā īsti nepiestāvēja :( 
Tagad par virsdrēbēm:
Mākslīgās spalvas kažoks - Kante
Cimdi- Sen atdeva radiniece (ar trusīša ādu iekšpusē)
Zābaki - Richter
Soma - Orsay
Nav ne jausmas, kā varētu manu stilu nosaukt, bet vecāki mani sauc par aristokrātu meitu. Droši varat izsteikt savas domas par to, varbūt kādi jūsu ieteikumi man. Ja gribat zināt ko vairāk par kādu apģērba gabalu, rakstiet personīgi draugiem.lv(LIENE Katrīna Batkovska) vai uz e-pastu:liene.batkovska@gmail.com :))

xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. Sasmējos par aristokrātisko meitu. :D Outfits ļoti skaists! :) Tiešām eleganti un kažociņš tev ļoti piestāv.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Aija!
    Tā parasti vecāki izsakās par manu stilu, jo mums ir atšķirīgi stili. :)

    AtbildētDzēst