2014. gada 16. novembris

Review: Kneipp Magic kiss

Čau, čau!
Gluži, nesen, bet tulīt jau būs pagājis mēnesis, kopš mans tētis, pēc ciemošanās Vācijā, atveda dažādus produktus, ko nepārdod pie mums, Latvijā! Vienu no šiem produktiem, kas mani pārņēma dalītās sajūtās, atrādīšu jums šodien, tās ir dušas putas no Kneipp

Samērā pasen, jeb, kad es biju vācijā, es jau metu acis uz šīm kārdinošajām dušas putām. Nez kas tur kārdinošs, bet kaut kas savādāks bija skatoties uz dušas produktiem kopumā. Dušas putas man ir pirmās, jā, tāpēc gan nevarēšu salīdzināt, bet priekš salīdzināšanas esmu jau pasūtījusi dušas putas no Rituals, kas gan ir augstākas klases, bet lieliskas priekš salīdzināšnas.

 Biju jau lasījusi atsauksmi vienas Vācietes blogā, par šīm putām, stāstīja, ka darbojas arī kā skūšanās putas, bet man gan tā nelikās. Bija ļoti dīvaina iepazīšanās ar tām, domāju ka uzreiz nāks ārā putas, bet nē, šļācas ārā šis putu šķidrums un trīs sekunžu laikā paŗtop maigās, bet plānās putās ar perfektu, eksotisku un relaksējošu smaržu! Tieši dēļ šī mīnusa, es jau tās izlietoju pusotras nedēļas laikā. Būtu ļoti perfekti, ja būtu šādas pašas vannas putas, ahh... drošivien tad es mūžīgi dzīvotu vannā un vecākus iedzītu bankrotā par lielo iztērēto ūdens daudzumu.. ...

+
Lieliska smarža!
Ērts, liels toveris!
Maigas putas!
Nav vajadzīga švamme!

Neatbilstoša cena - 5Eur
Tikai izšļācoties pārtop par putām
Plāna kārtiņa
Ātri izlietojas


Principā mans vērtējums ir adekvāts - 7/10, gaidīšu savas Rotuals putas un rakstīšu atsauksmi, vēljoprojām kaut kur galvā virmo šo putu smarža, vīīīī, vīīīī..

xoxo, Lienya

1 komentārs:

  1. Man arī patīk šādi produkti, esmu gan mēģinājusi tikai Rituals..., šeit mana atsauksme http://aijassecret.com/2014/09/27/rituals-dusas-zeleja/. Kādu smaržu Rituals tu pasūtīji? Es iesaku šo baltajā flakoniņā. :) P.S. Raksti biežāk! :)

    AtbildētDzēst