2014. gada 27. oktobris

Atrādu: Audrey Hepburn

Čau, čau!
Kādu laiku es klusēju, bet nekur neesmu pazudusi! Drīzāk klejojot pa Pinterest esmu es atadusi savu elku - Audrey Hepburn. Sieviete, gluži kā Merilina Monro ir 20. gadsimta dīva, un tieši tas man patīk! Senlaiku sievietēm bija sava stila etiķete, nevis kā pašlaik, velk ko grib!  Tātad tagad tikai attēloju Odriju pēc ierastā make-up un pēc matu sakārtojuma, ko man bija visgrūtāk attēlot. Tad skatamies kā man veicās!
Vispār ideju izdomāju no rīta, gribēju uzkrāsoties atbilstoši manam jaunajam, neilgajam matu tonim- šokolādes brūnajam. Iesāku visu padarīšanu ar uzacīm, vēljoprojām priekš uzacīm lietoju acu ēnas, šoreiz tikai no Catrice Nudes paletes tumšāko toni. Tad pēc tam jau sapratu, ka vēlos attēlot nesen sevis zīmēto skaistuli Odriju! Audrey Hepburn in Pinterest

Zīmējums tapa garlaicības augstākajā līmenī, jeb Liene vienkārši bija pārāk garlaikota un izdomāja ņemt zīmuli rokās. Runāju trešajā personā, labi! 
Runājot par matiem, tos bija visgrūtāk un visčakarīgāk izveidot! Sākumā bija neskaitāmas idejas kā varētu attēlot šo matu sakārtojumu, bet paliku pie šķietami vienkāršā, bet tāpat makten' sarežģītā veida. Izveidoju asti no visiem matiem, izņemot prikšējiem, ar hair donut, jeb matu virtuļšvammi uztaisu copi, tad paņemu priekšējos matus un lieku copes centrā, saspraužu, lai nekrīt ārā! Šāds matu sakārtojums derēs tikai bildēm no priekšas, man pat nav ne jausmas, kā izskatījās no mugurpuses, Pāri saspraudu sudraba ķedīti, kā lociņu, jā, esmu orģināla..
Visa mana izmantotā kosmētika:
Avon bronzeris, pārlikts svešā iepakojumā, jo orģinālais saplīsa
Essence silky touch blush 50sweetheart
Deco collection lip shine 08
Catrice ALLROUND CONCEALER 
Catrice ABSOLUTE NUDE eyeshadow  palette 010All nude
Essence I❤️EXTREME crazy volume mascara
NYX Jumbo eye pencil 604Milk
Maybelline Dream fresh BB Light
Essence All about matt! fixing loose powder
Essence Lash & Brow gel mascara
Catrice LE Grand bleu Eyeliner pen C01Entering atlantis
Manhattan Eyemazing effect eyeshadow quattro 98C

Un kurš ir tavs elks? :)

xoxo, Lienya

4 komentāri: