2014. gada 14. septembris

My school essentials + GIVEAWAY UZVARĒTĀJA!

Čau,čau!
Blogā bija neliela pauze, droši vien, dēļ skolas, jo man burtiski nav laika pat sēdēt pie datora. Arī man bija saplīsis monitors un ir uzlikts pagaidu monitors, jeb veca, liela kaste, pie kuras strādāt, nu, ir galīgi grūti un nepierasti, bet 1. oktobrī, nomainīsies tas un man atkal būs normāls monitors un  visādi citādi jauns stacionārais dators. Pa divām nedēļām skolā, es jau zinu, kam ir ikdienā jābūt manā somiņā, kā essentials, jeb manas būtiskā somiņas sastāvdaļas.
school essentials
Tātad šī ir mana soma, bildē izskatās, kā parasta, liela taša, bet dzīvē soma ir daudz pievilcīgāka, bildē jūs varat atrast to šeit! Soma ir no Veikala Gortz, kas būtībā ir apavu veikals Vācijā, bet tur arī ir somas un citi aksesuāri. Somas firma ir Tamaris, ko mēs arī atpazīstam pēc apaviem, bet ražo tie arī somas! :D
Lietussargs - Īpaši pēdējās dienās, tas manā somiņā gadījās biežāk, kā parasti. Debesis ir viltīgas un jebkurā laikā, kaut vai prognozē nav teikts, ka būs īpašs lietus, tas var uznākt, tāpēc esi gatava tam!
Ūdens - Katru dienu izdzeru apmēram pusotru litru ūdens, kas skaitās 3. mazās ūdens pudeles. Ļoti reti skolā dzeru sulas, jo tās ir dārgas un dažreiz pat vairs īsti negaršo. Un rītu, bez ūdens pudeles pie sāniem, es nevaru iedomāties!
Vairākas matu gumijas - Tās manā somā ir vienmēr, jo nezinu kā var atgadīties ar matiem, vai arī kāda draudzene aizmirst gumiju un prasa, aizdot taču ir labi un izpalīdzīgam draugam būt ir vēl labāk! (Tikai lai tas, kam tu aizdot, tev atdod atpakaļ) :D
Babylips lūpu balzami - Manas lūpas ir ļoti sausas un dažreiz pat liek domāt, ka sāks sprēgāt, tāpēc, ja gribu mitrinātas lūpas un pietam ar toni, tad izvēlos Babylips! Abi mani lūpu balzami gandrīz vienmēr man ir līdz somiņā un tiek lietoti katru dienu :)
Matu ķemme ar spogulīti - Arī šī mantiņa manā somā atrodas ikdienu! Skolā vajag izķemmēt matus - lūdzu, aizej pie liela spoguļa un dari to! Kāds tev skolā saka, ka tev netīrums, vai pildspalva uz sejas un tu netiec līdz spogulim - lūdzu, ātri vari pārliecināties, vai tā ir un to novērst!
Roku dezinfekcijas šķidrums - Ne tieši šāds man ir, bet gan no dzintars. Gluži vienmēr manā somā tas nav, jo aizmirstu viņu ielikt no rītiem, bet kad vajag, tad ir. Varu dezinficēt rokas tad, kad vēlos, vai tad, kad tuvumā nav pieejams ūdens krāns, kur nomazgāt tās
Dezodorants- Tas gan man ir vienmēr līdz tad, kad ir sports. Tātad, ja tev ir intensīva sporta stunda, un esi sasvīdis, tad pūst,. vai smērēt dezodorantu vēl pa virsu ir vispretīgākais, ko vien var darīt staigājošs cilvēks. Jo padomā, tavas paduses ir piesvīdušas, netīras un pilnas ar baktērijām un vēl klāt tu piepūt vairāk ''mēslus'' un tur rodas viens atkritumu komposts un veselīgas paduses tā tu nesaglabāsi. Katru reizi pēc sporta stundas es izmazgāju paduses, un dezodorantu lietoju tīrās padusēs. Tas arī novērsīs nepatīkamo smaku un iekaisumu padusēs, kas var rasties no ''komposta'' veidošanas
Kabatlakatiņi - Tad kad ir iesnas( kā man tieši šobrīd) un vienkārši ikdienā, man tie ir līdz. Jo ir dažādas dzīves situācijas, kad tie ir pielietojami! :)

Un tad tagat ir jānoskaidro Giveaway uzvarētāja, atliek vien piebilst, ka lietojot Rafflecopter nav nekāda cilvēciska faktora par giveaway uzvarētāja izlozēšanu, jo to dara, nevis es, bet gan Rafflecopter un es to nekādīgi nevaru ietekmēt!

a Rafflecopter giveaway


Tātad Giveaway uzvarētāja ir Liene Stunke (Apsveicu!), kurai esmu jau uzrakstījusi to uz norādīto e-pasta adresi, un, ja neatbildēs 3. dienu laikā, tad nāksies izvēlēties citu uzvarētāju! Iespējams jau uz novembri gatavosies jauns Giveway, tāpēc nenokarat galvu, jo būs iespēja uzvarēt katram, kas pieteiksies tajā! :)

xoxo, Lienya

1 komentārs:

  1. Paldies par dāvaniņu :)
    http://herlitta.blogspot.com/2014/09/priecins.html

    AtbildētDzēst