2014. gada 28. augusts

Neliels atskats uz manu vārdadienas pirts ballīti + receptes un aktivitātes

Čau, čau!
Pagājušo pirmdien bija man un vēl citām Lienēm, Lienām, Helēnām, Elenām un Ellenām, bija vārdadiena. Bet savas pirts ballītes datumu, es izvēlēlējos tieši 20. augustu, lai ir vairāk laika sagatvoties, bet tik un tā laika nebija.. *tipiska Liene*
Kopā bijām četras, jo mana pirts sauna nav pārāk ietilpīga. To dien vēlā pēcpusdienā bija ļoti skaistas, divas varavīksnes, un tad tik fotoaparāts rokā un tik fotogrāfēt. Aizmirsu piebilst, ka dzīvoju ļoti skaistā vietā pie upes, tieši pie upes un  katra varavīksne vai kāds cits debesu fenomens, izskatās ļooti skaisti
Viena no mūsu vakara atslēgām bija punšs, ko mums pagatavot iemācīja Agate. Pagatavošana gan ir nedaudz ķēpīga, ja to nedara virtuvē, bet mēs ar to tikām galā. Tātad - vajadzēs lielu arbūzu, jānogirež nedaudz plakana apakšpuse, lai stāv uz galda, un tad cepurīte. Ar saldējuma karoti, vei kādu citu karoti, jāizkrebj visas iekšas, bet pa maziem gabaliņiem (būs nepieciešams liels trauks, lai visu saliktu), tad nelielu daļu no izgrebtajiem gabaliņiem attīram no sēklām un sagriežam vēl mazākus, pievienojam ananāsu gabaliņus, piparmētras lapiņas (mūsu gadījumā citronmētras) un vēl mēs pievienojām nedaudz dārzā salasītas avenes. Pārlej visu ar Sprite un tad jau lej glāzēs un cienājas! Lai labi garšo! :)

 No rīta brokastīs, atkal mūsu pavārīte Agate, palīdzēja man veidot superveselīgus burgerīšus.
Vajadzēs:
  • Rimi apaļās sēklu maizītes
  • Ledus salātus
  • Karbonādīti
  • Sieru
  • Gurķa šķēlītes, vai marinēta gurķa šķēlītes
  • ķiploku mērcīte ar gurķu majonēzi
  • Tomātiņu
  • Sviestu
Tātad pagatavošana arī nav sarežģīta - sagriež maizīti uz pusēm, bet jāatstāj nelielu maliņu neizgrieztu. Apsmērē abas maizītes iekšējās daļas ar sviestu, ieliek salātlapu, uzsmērē gurķu/ķiploku mērcīti, pāri pārliek šķēlīti karbonādītes, sieru un pāris gurķa šķēles, ideālā gadījumā marinēta gurķa, bet tādi man ir tikai svaigi, nesen ielikti marinēties. Pāri vēlreiz pārsmērē gurķu/ķiploku mērcīti, uzliek tomāta šķēli un voila, gatavs!
Liels pluss šādam burgerītim ir tas, ka jau ar vienu tādu liekas kārtīgi paēsts un vēders ir pilns! Lai labi garšo!

Pirmās dienas aktivitāte bija ūdens balonu kauja, kura izvērtās ļoti jautrā pasākumā, bet neiztikt arī bez zaudējumiem - vienai zila kāja (no mana metiena) un mans spainītis ir plīsis :D Naktī spēlējām spēli ar tualetes papīru, pašu spēli es uzgāju internetā un uzreiz sapratu, ka tā jāiekļauj, noteikumi ir šādi - Dalībnieki sasēžas aplī, centrā nolikts viens, vai vairāki tualetes papīra ruļļi, spēles vadītājs saka - iedomājaties, ka tagad nedēļu vairs nebūs pieejams tualetes papīrs, un šis ir viss, kas ir palicis, tagad katrs paņem tik daudz papīra, cik, viņš domā, viņam pietiks. Kad katrs ir paņēmis papīru, tad, lai izskaita cik ir papīra plāksnīņu/lapiņu. Un tad seko pats jautrākais - Tik cik papīra plāksnīšu, tik jāpasaka vēl nezināmas litas par sevi. Spēle izvērtās par tādu atklāsmju vakaru un uzzinājām viena par otru vairāk, visus savus melnos noslēpumus atklājām un tādā garā. Patika!
Visbeidzot, pēdējā spēle izvērtās vis netīrākā!:D Tā gluži nav spēle, bet gan TAG - aklais makeup, vai kā tamlīdzīgi, bet pārsvērst par spēli izrādās bija jautrāk. Pirmajā attēlā mani grāsoja Agate un es krāsoju Agati, Tā bija tāda iepazīšanās, jo meitenes otrajā attēlā sākumā bija pret. Jautrākais ir tas, ka tu sajūti ar pirkstiem tās lūpas, vai degunu, vai uzacis, bet uzkrāso tā, riktīgi, vai riktīgi garām! Šajā bildē Agnese krāsoja Diānu un Diāna Agnesi. Ja godīgi, tad Agnesei sanāca ļoti cilvēcīgs meikaps, bet bija arī par ko pasmieties! :)

Tāda arī bija man tā pirts ballīte, neuztraucaties, mēs arī gājām pirtī, nevis tikai amzielējām apkārt, vēl mēs airējāmies ar laivu un vēl skrējām pa pļavu, drīzāk skraidījām! Pasākums bija izdevies, un bija jautrība un tā nelielā draudzeņu saliedēšanās! :)

xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. Vaj, cik feini :)) Riktīgi jautra meiteņu ballīte bijusi :))

    AtbildētDzēst
  2. Izskatās interesanti, un vēl spēles ar kosmētiku. Man patīk! :)

    AtbildētDzēst
  3. Kārtējais raksts kas man liek smaidīt:)) nu vēl tiku pieminēta nu vispār feini:)) Tava spēle ar tualetes papīru lika man pagrozīt smadzenes, kādas 57 lietas jūs nezināt par man, bet izrādījās jūs daudzko nezinājāt par mani:) Atkal tika uzcelta ballīšu latiņa, bija ļoti forši un jautri, pie tevis ir ļoti skaisti:):* Bučas Agate:*

    AtbildētDzēst