2014. gada 28. jūlijs

Review: Essence Stays no matter what eyepencil & shadow 07 whipped white frosting

Čau, čau!
Ar Essence kosmētikas brendu esmu jau pāris gadus pazīstama, bet aizvien tas mani pārsteidz ar ko jaunu un interesantu, dažreiz pat liekas ar ko ekskluzīvu! Katru reizi, kad esmu kādā veikalā, kurš piedāvā Essence kosmētiku, es pieeju pie stenda un aplūkoju, vai ir kas jauns, vai arī kas tāds, kas nav Latvijā un man patīk. Vienu reizi, parastā lielveikalā Hit, kas gluži ir tik liels kā Elkors bet vēl lielāks un ar visa veida produktiem, lietām pūrā, es nejauši nonācu pie Kosmētikas sekcijas, kur arī bija Essences plaukts. Aplūkojot kārtīgi ieraudzīju vairākus Acu resnulīšus, to es nezināju, ka Essence laiž klajā arī ko tādu. Bet cik sapratu. kādu laiku jau tas ir bijis.
 
Kopumā ir 8 dažādu toņu acu resnulīši, bet man lielākā daļa, jeb tie krāsainie likās tik piesātināti ar krāsu un pigmentu, kas no vienas puses ir labi, bet no otras liekas ļoti lēti un izskats varētu būt nekārtīgs.


Kā jau minēju, liela daļa toņi bija ļooti pigmentēti un krāsaini, tāpēc mana izvēle bija skaidra, es ņemšu gaišo, jeb gaišāko - 07 whipped white frosting! Lieta, kas ļoti apgrūtinās lietošanu ir tā, ka zīmulis ir spicējams un es vēl neesmu iegādājusies spicējamo kas der arī resnulīšiem :)
Ar zīmuli var uzklāt dažāda veida līnijas - biezas, smalkas, platas vai šauras, arī zīmulis ir nepārāk mīksts un viegli klājas, bet arī pirms spicēšanas 20 min jāpatur ledusskapī. 
Zīmuļa tonis ir bēšs, bet ar zeltainu pieskaņu. Super pigmentēts un ar totālu šimmeri. Lielisks priekš kāda lielāka pasākuma, kur vēlies akcentēt acis, jo tās burtiski spīdēs un laistīsies labā nozīmē! Tonis arī nedaudz ir atkarīgs no gaismas, kur jūs esat un no skatīšanās leņķa. Tas sola 16h ilgu turēšanos, bet es tik ilgi uz sejas neatstāju kosmētiku. 

Viens no maniem mini pētījumiem, kad piektdienas vakarā uzklāju visas krāsas veikalā uz rokas un nostaigāju visu sestdienu pa Europa park lietū un + vēl cik reizes mazgāju rokas, un atbraucot mājās vēl bija redzamas paliekas ļooti daudz un kārtīgi. Neizskatījās pārāk izbalējušas un vēl bija daudz mirdzumiņi. Beigās nācās ņemt nost ar skrubi.

Cena : 2,45 €
Vērtējums : 8/10

Vai jūsu īpašumā arī ir kāds acu resnulītis? ;)

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru