2014. gada 10. jūlijs

Orģinālas idejas, orģinālam istabas dekoram ✿

Čau, čau!
Pēdējā laikā manā istabā parādas dažādas cute lietas, vai es mistiskā veidā tādas uztaisu, nu labi, ne mistiskā, bet tas noteikti nav bijis apzināti! Šajā rakstā parādīšu trīs no tām - manuprāt labākajām. Šis vairāk, kā turpinājums šim rakstam - Diy idejas mazas istabas iekārtošanai ღ
#1 Taurentiņu salidojums
Šī pirnicpā nav mana ideja, jo šo man uzdāvināja mana draudzenīte dzimšanas dienā, bet
atļaušos par to pastāstīt! Tātad ideja ir pavisam vienkārša -  salīmēt taurentiņus uz rāmīša, taureniņos ir caurumiņi priekš auskariem, bet man patīk šis kā dekors istabā, jo auskariņiem ir pašiem savas lādītes
#2 Saldumu pods 

Arī šī nav mana ideja, un arī šī ir mana dāvana. Uzdāvināja man pilnu podu ar dažādiem saldumiem un piekodināja, lai tur vienmēr ir saldumi.... ha, ha, ha! Atcerējos par to podu tikai kādu nedēļu atpakaļ, un uzreiz arī piepildīju. Bet nu ir tādi niezoši nagi, ka daudzi mājinieki man šīs koņčas ķeksē ārā no poda, tāpēc liela daļa vairs nav, bet teorētiski, man vienalga! Ideja ir super un galvenais, ka man vienmēr ir saldumi! 
#3 Krāsu zīmuļi krāsās
Šī, pēdējā ideja, gan ir mana ideja! Sākumā man uz galda bija tikai burka ar krāsu zīmuļiem pilna, vēlāk es zīmuļus atlasīju, nu tikai tos labākos. Tad izveidoju tādu mazu krāsu apli, un tad jau likās diezgan orģināla ideja. Vēlāk, garlaicības nomākta, sāku burku krāsot ciet ar nagu laku ķēpieniem, un sanāca arī. ''Dzīvajā'' burciņa izskatās daudz košāka, bildē ir efekts. Uz burciņas ir visu manu nagu laku krāsas pa vairākiem ķēpieniem, bet man patīk! :)

Vai arī tev ir kāda orģināla ideja istabas dekoram?

xoxo, Lienya

2 komentāri:

  1. prieks, ka atcerējies piepildī podiņu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Jā, Lauru, atcerējos gan, tikai tagad pods vairs jau nav starp šejieniešiem, jev vienkārši salūza.. :)

    AtbildētDzēst