2014. gada 22. jūlijs

❊ My morning face routine ❊

Čau, čau!
Šorīt izdomāju savu rīta sejas kopšanas rutīnu iemūžināt fotogrāfijās,jeb vienkārši soli pa solim fotogrāfēt (kas īpaši labi nesanāca) un vēlāk pastāstīt jums! Laikam jau jāsāk skaidrošanu, ka šādi ES tīru seju katru rītu un tā ir mana rutīna, daru to tā, kā māku un tā kā man patīk un ir labi, un lūdzu komentāros nevajag rakstīt, ka to es daru nepareizi, ka to nemaz nevajag, vai vēl kādas jēlības :)
Un jā, tā es to daru un pastāstu jums :))))))))))))))))))))))))
Varbūt viena no pašām drausmīgākajām manām fotogrāfijām, bet apmēram šādi es izskatos no rīta,
pamodusies un pilnīgi bez kādām kosmētiskajām paliekām :)
Šie skaistulīši ir manas sejas kopšanas pamatā - Organic Therapy putas un ČĻ skrubji
 Pirmās ir putas, ar ko attīru seju no visa, kas nakts laikā man ir uzsēdies, pē  putām sajūtas ir ļoti labas un seja jūtas atsvaidzināta, kas man ļoti patīk!
 3x nedēļā es tīru seju ar skrubi, abi skrubīši ir ČĻ un abus es miksēju kopā kad lietoju, jo maigais skrubis man ir par švaku un raupjais ir par raupju, un kad abi tiek samiksēti, tad ir daudz man labi :)
 Pēc sejas skrubēšanas notiek sejas vairāk kā tonizēšana, lietoju Nivea micelāro ūdeni, kas lieliski der kā kosmētikas noņēmējs, sejas attīrītājs un toniks, vienīgi šis ir ļoti viegls, bet ja gribas ko stiprāku, tad lietoju Christina Comodex Purifying toner, jo tas ādu super atsvaidzina un palīdz pret pumpām, ja kāda ir uzmetusies :)
 Pēc sejas notīrīšanas/tonizēšanas seja ir ļoti maiga, nu gandrīz, kā bēbja dupsis, tikai vienīgais, ka velkot pa seju ar pirktiem liekas nedaudz velkoša, bet sajūtās tā nav, nu grūti aprakstīt :D
Dalacin T ir lielisks pret pumpām, tas neietilpst manā ikrīta rutīnā, bet kad redzu kādu pumpiņu, tad šis tik nāk palīgā :)
 Un pašu pēdējo, manu sejas krēmu, mans kaķītis atkal man palīdzēja reklamēt, ne reklamēt, bet pieturēt fotogrāfējot. Sejas krēms man obligāts ir katru rītu/vakaru, pēc katras peldes, jo seja man ir ļoti saus un velkoša, sejaskrēms to vairāk atslābina un liek justies labi.Sejas krēmu vasarā lietoju tikai mazu piciņu uz pirksta gala, ar abām rokām izpludinu to un tad ar veiklām kustībām uz sejas, jo ar pārlieku daudz sejas krēmu mana seja izskatīsies taukaina un nepatīkama :)
UUUUNNN...VOILA! Mana seja ir tīra, kārtīga un galvenais, ka labi jūtās. :)

Un tas arī ir viss manai rīta sejas kopšanas rutīnai, es ceru, ka tev patika un varbūt ņemsi mani kā par piemēru sev, bet atceries, ka katrs cilvēks ir savādāks/unikāls un visiem sejas āda nav vienāda.

xoxo, Lienya



2 komentāri:

  1. Super :) Liekas, ka tādai jauk(n)ai meitenei kā tev arī neko vairāk nevajag :)

    AtbildētDzēst