2014. gada 19. jūlijs

Jaunās pārmaiņas ღ


Čau, čau!
Kā jau esat pamanījuši, mani mīļie lasītāji, bloga dizains ir krasi mainījies, un tā kā ir mainījies, tad šis raksts būs par pārmaiņām, kas tad ir mainījies un kas jums būtu jāzin!
 Tātad viens no jaunumiem ir jaunā lapa - par mani, to jūs varat pamanīt labajā augšējā stūrī. Iepriekš šāda lapa jau bija, bet stāvēja pie melnrakstiem :)
Zem lapām ir arī skatījumu skaits, tagad arī jūs paši varat redzēt kurš skatījums pieder jums!
 
 Kā jau parasti, tad ir fotoattēls un links uz kādu giveaway un etiķešu saraksts. Bija doma etiķetes likt mākonītī, bet šis variants ir daudz pārskatāmāks! :)
 Un pats jaunums ir tāds, ka zemāk sānjoslā varat redzēt sarakstu ar vēl superīgām blogerēm, kurām es sekoju un patstāvīgi lasu! :)

Tas arī priekš šīm pārmaiņām viss, ceru ka jums tās patīk un esat apmierināti!

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. tikko ievēroju, ka esmu sadaļā pie superīgajām blogerēm. :] sasmaidījos. paldies. :]

    dizains smuks, vienkāršs, pārskatāms, bet elegants.

    AtbildētDzēst
  2. Arī smaidu par sevi sarakstā :) Paldies, tev, un liekas, ka varu arī apsveikt vārda dienā(ceru, ka neko nejaucu?)!

    AtbildētDzēst
  3. Un arī es smaidu par sevi, taču mājvieta mainījusies (betweenpastels.blogspot.com)
    gaidīšu vairāk ootd rakstus!

    AtbildētDzēst