2014. gada 24. jūlijs

divi grami Vācijas 24/07

Čau, čau!
Otrā diena Vācijā ir aizritējusi veiksmīgi un ar panākumiem šopingā. Pēc Vācijas brauciena izveidošu nelielu haul tipa rakstu, kurā atrādīšu pirkumus, bet tagad nu pastāstīšu nedaudz sīkāk par šo dienu..
8:27 pulkstenis sita šajā pusē, kad acis vaļā vēru es! Pamodos ar domu šādu : bļin, veikali ir no 10...
Visu rītu pavadīju izmēģinot ko jaunu, tātad Rozā māls no DNC ir laba štelle, ko iesaku katrai dāmai izmēģināt... Veet easy wax vaska sistēma ir ļoti sarežģīta un man nepieņemama, diezgan sāpīga procedūra. No rīta man bija arī ātrs rīta skrējiens pa pilsētu, starp citu man ir jauns sporta tērps, kuru iepostošu drīz, pa visām šīm dienām.. pienāca pulkstens 10 un es gāju iepirkties!
Savu šīs dienas galveno outfitu iegādājos arī tikai šodien//
Krekls - H&M 
Šorti - NewYorker
Kuloniņš - Brigtte (pilno nosaukumu  neatceros)
Rokassprādze - Orsay
Matu gumija ar klipsi - Pimkin
Baltas ādas kedas - Zara
Kuloniņš ir ļoti interesants un universāls, jo tur iekšā ir mazs pulkstenītis un mini spogulītis..

...iekšpuse
Rokassprādze arī ir ļoti skaista un glīta, viens no veiksmīgajiem pirkumiem pa vien 3 euro
Un matu gumija, tāda, kādu jau sen vēlējos, ieķēru vien par 1 euro Pimkinā, vieksmīgs pirkums un kvalitāte galīgi neatbilst 1 euro, drīzāk daudz labāka


Tā, kā man vairs nav laika un šeit internets ir ierobežots, tādēļ raksts man ir jābeidz, rīt no rīta  cerams ielikšu rakstu par savu šīvakara outfitu un ari kādu rakstu par saviem pirmajiem iespaidiem, par plašo kosmētikas klāstu šovasar, bet tad tagad, atā!

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru