2014. gada 4. jūlijs

Atrādu: Čupčiklokas, jeb es aizgulējos!

Čau, čau!
Šovakar es jums vairāk pastāstīšu, nekā iemācīšu, par savu nedaudz neveiksmīgo pēdējos skolasdienu, kas jau kā mēnesi aiz kalniem! 
Tātad, gadījās tāda lieta, ka es needaudz aizgulējos *kā vienmēr*
un iepriekšējā vakarā man nebija izveidots nekāds time saving . No rīta izmazgāju matus un gribēju ieveidot lokās, vai kā citādāk, bet svinīgi. Nekas nesanāca, jo laika tikpat, kā nebija, tāpēc sasēju mazos, nekārtīgos čupčikos. Tāda arī gāju uz savu svinīgo, liecību izdošanu, bez kosmētikas un tikai ar smieklīgiem čupčikiem, ha, padarīju šo dienu īpašu
Atnākot mājās un gatavojoties pilsētas svētkiem, es nolēmu čupčiukus izlaist un redz kas sanāca, ļoti skaistas, bet vienādas lokas, čupčiklokas!
Matu galus fiksēju ar putām, man, personīgi, ļoti patīk un ir ļoti skaisti! :)
Pats skats man pašai patīk un esmu apmierināta ar šīm slinkajām čupčiklokām! 

Vai tev ir kādreiz gadījies izveidot skaistas lokas, pašai nemanot?

xoxo, Lienya




2 komentāri:

  1. Smuki, smuki, smuki. :) Tev piestāv šāds "slapjo" matu veids. :)

    AtbildētDzēst