2014. gada 27. jūnijs

Melno sanāksme

Čau, čau!
Šodien izdomāju runāt, par tādu neierastu tēmu - naudu. Nauda mums ir visapkārt un principā, bez tās, nav iespējams izdzīvot. Dien dienā mēs pelnam naudu, norēķināmies ar to, bet arī ir tādi, kuri kolekcionē. Es piedaru tikai pie vidējā tipa, es to tērēju. Vēl esmu ļoti aizrautīga melno centu krājēja (tikai 1 un 2 euro centi). 5centnieki, ja godīgi, man ļooti nepatīk. Jo ja viņi ir daudz, tad sakrātā summa ir dikti liela, pa mazajiem melnajiem ir daudz vieglāk un aizrautīgāk krāt naudiņu, bet nu pievērsīšos tieši savai kolekcijai!
Tātad rekur ir mana jaunā krājkasīte, vecā, mazā palika par šauru.
Man bija vairākas idejas, kā varētu apgleznot/dekorēt burciņu, bet nonācu pie slēdziena, kad vienkārši aprakstīju ar baltu marķieri un apsēju bantīti. Bet īstenībā, manuprāt, diezgan labi izskatās.

Kopā, uz šo brīdi burciņā ir € 5.46 , kas ir tikai pa 1 un 2 euro centiem krāti.
Monētu skaits ir 357 visām kopā.
No visām monētām ir 322 monētas ir Latviešu un 35 ir ārzemju (visvairāk Vācijas (14))
 Bilde no google
Monētas krājās acu mirklī, jo kolīdz makā ir kāda melnā monētiņa, tā atlieku savai krājkasītei. Dažreiz, kad gribās ātrāk sakrāt pilnu burciņu, paprasu mammai, tētim, omei, vai citiem mājiniekiem pa melnajiem, protams, samainu tos, pret lielāka nomināla monētām. Monētu krāšana ir tīri aizraujoša, un tā attīsta vairāk gribasspēku, ja tāds ir, un jā, man tāds ir. Vienmēr gribas vairāk, vairāk, līdz burciņa būs pilna, vai atkal izdomāšu izveidot jaunu krājkasīti
 
File:Shop.svg
 Runājot par to, ko es darīšu ar visu iekrāto naudiņu, es to iztērēšu kādā no mazajiem rajona veikaliņiem, bet to darīšu tad, kad savākšu pietiekami daudz naudiņu, lai iegādātos kasti ar saldējumiem, cerams tas notiks šovasar! Es ceru, ka pārdevēja mani neienīdīs par šādu rīcību, bet jāatcerās, nauda paliek nauda, lai kāds nomināls būtu, tā ir jāpieņem. 

Vispār veikali vienmēr sūdzās par melno centu trūkumu, varbūt kāds no veikaliem šo trūkumu pārvarēs, tikai dēļ manis :)

Vai tev ir kāda īpaša kolekcija, vai arī u, ko īpašu krāj, sakarā ar naudu? :)

xoxo, Lienya 



6 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  2. kad vēl bija lati, tad arī vienu brīdi šādi pirms gadiem spēlējos. :D sakrāju kkur 3.50ls. kamēr lasīju tavu rakstu, domāju - ko iesāksi. :D jo man nebija viegli. gāju pa Narveseniem, mazākiem veikaliem un pa 50 santīmiem mainīju katram, prasīju, vai nevajag sīknaudu. ;D
    malacis. diezgan interesanti. un baigi ātri tev sanācis sakrāt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies par savu pieredzi ;) Pagāšgad ar draudzeni piecus latus pa melnajiem lielajā Elvi notriecām, pārdevēja mūs vairs redzēt negrib ;D

      Dzēst
  3. Oii nabaga pārdevēja, pie kuras iesi ar to burku :DD
    Es arī melnos krāju, jo kaitina, kad viņi makā lielos daudzumos mētājas. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ar burku neiešu, būs man 101 maisińš sadalīts pa daljām, un tad jau redzēs kā būs ;)))

      Dzēst
  4. es arī krāju melnās kapekas, gan santīmus iepriekš, gan centus tagad :D parasti sanāk iekrāt pamatīgu summu, jo metu vai nu pudelē, vai lielajā metāla krājkasē. ja iekrājas lielāka summa, atmaksājas pameklēt banku, kur nenorauj milzīgu komisijas maksu, un apmainīt tur, tad arī vietējos veikalos varēs rādīties, nevairoties no pārdevējām :DD

    AtbildētDzēst