2014. gada 17. jūnijs

Mani dušas produkti - divi pret divi, reiz divi!

Čau, čau!
Šodien izdomāju izveidot visai interesantu rakstu par saviem dušas produktiem, kuri patīk maniem matiem un kuri lāga nepatīk, kuri patīk manai ādai un man pašai pēc dušas,sajūtas un  novērtejums! 
Tātad  šie visi augšā redzmie produkti, ir tie, ko šodien aprunāšu - teikšu gan labus, gan sliktus vārdus, bet kopumā apskats.Minēšu, ka man ir diezgan nesaprotami mati, kuri galos ir sausi, bet pie saknēm dažkārt ātri taukojas.Ķermeņa āda man ir normāla, nav sausa. 

Tātad sāksim ar jaunumu no Schauma - Fresh it up šampūnu uz balzamu
 Ko ražotājs saka: Fresh it up! Šampūns/balzams matiem, kuri ir taukaini pie saknēm un ar sausiem galiem. Silikona nesaturošā formula ar pasifloras pieniņu attīra matu saknes, sniedz svaigumu līdz pat 48 stundām, stiprina matustruktūru un kopj bojātos galus. Formula ar intensīvi kopjošo proteīnu atjauno matos zudušo proteīnus.
Mans spriedums:Tā, kā, man ir tāds matu tips, ka pie saknem ir taukaini un galos sausi, pirms pirkšanas domāju, ka beidzot ir īstais. Matus mazgāju ik pa 2. dienām (48h), bet dažreiz gadījās arī tā, ka mati ir taukaini jau pēc vienas nakts (ja no rīta mazgā). Balzams ir starp Garnier Ultra Doux un Fructis konsistenci. Patīkama, bet gaidīju ko vairāk.
Vērtējums : 3/5
Cena : ~ € 3

Garnier Fructis oil repair 3
Ko ražotajs saka: Šampūns/balzams sausiem un bojātiem matiem. Fructis oil repair 3 šampūns/balzams satur 3 eļļas, kas atjauno un baro matus no iekšpuses: olīveļļa atklāj to mirdzumu, avokado eļla sniedz maiem elastību un šī eļļa piešķir zīdainumu. Rezultāts: baroti un stiprināti mati kļūst mīksti zīdaini un mirdzoši.
Mans spriedums: Ja godīgi, šis ir vienīgais matu šampūns, ko esmu lietojusi atkārtoti un jau ir izlietoti 4 iepakojumu komplekti (šampūns+balzams). Ļoti patīk balzama konsistence, viņa ir bieza un atšķiras no Ultra Doux, kas man tik ļoti nepatīk.Tieši balzams matus padara mīkstus, vieglus, zīdainus un barotus! Mati taukojas, man, tikai pēc 3 dienām un arī tad gali vēl nav palikuši cieti, saraini. Šis pāris, salaboja manus matus, un personīgi esmu starā! 
Vērtējums : 5/5
Cena :  ~ € 3
Untitled #109 
Dove puerly pampering with shea butter body wash
 Tātad dušas želejeas smarža ir kaut kas ļooti apbrīnojams.It kā jau pašā pamatā ir tā parastā Dove smarža, bet šai klāt ir kas salds un patīkams. Man ļoi patīk tas, ka īpaši daudz neputo un pēc tam nav jācīnās ar putu noskalošanu. Dušas želeja ir ļoti maiga un ir forši, ka tieši visa duškabīne, vēlāk arī vannasistaba skaisti smaržo. Tā, kā es nelietoju losjonu, arī tikai pēc želejas, mans ķermenis ir maigs, attīrīts un svaigs!
Novērtējums : 5/5
Cena : ~  € 2

Nivea Coconut cream shower cream
 Šo dušas želeju es iegādājos Vācijā pagājušajā vasarā, un šopavasr nopirku atkal. Atkal atkārtots pirkums, bet nu jau drīz nāksies pirkt trešo. Balts dušas krēms, jā tieši krēms, jo želeju neatgādina. Putojas diezgan biezi, bet no putām tikt vaļā ir viegli. Smarža arī ir lieliska, tiešām pēc kokosriekstiem. Gluži kā Dove, esmu starā arī par smaržu. Latvijā vēl neesmu pamanījusi, bet ja pamanat, tad iesaku!
Vērtējums : 5+/5 (jeb pieci ar plusu)
Cena :  ~ €  1.20

Tas arī šodienai viss, es ceru, ka arī jūs labi sapratāt mani, bet atceraties, katram ir savs matu/ādas tips, un tie produkti, kas palīdz man, nevienmēr var palīdzēt arī visiem!

Vai jums arī ir kāds mīļākais dušas/vannnas produkts? 

xoxo, Lienya

2 komentāri:

  1. Čau! :) Man personīgi palīdz pret sašķēlušiem matu galiem un visām citam bojātu matu kaitēm šis Dove šampūns - kondicionieris --- http://1.bp.blogspot.com/_-PNm5g7ldEg/TSRyRE1KsRI/AAAAAAAAAA0/oYeDIEgvOJI/s1600/Dove+repair+therapy.jpg ! :))

    un dušā ejot man ļoti patīk izmantot dabīgus ,Latvijā ražotus produktus! Dušas želeja ar rožu ekstraktu,no Stenders! :) Bet visslielāko prieku manai ādai sagādā šī šokolādes maska no 'Jāņa ziepēm' - http://2.bp.blogspot.com/-U3M5BM5nClw/T6ixjA0baPI/AAAAAAAABP8/paoR_bBi1mk/s1600/STP64127.JPG un arī dabīgais tās pašas firmas ķermeņa skrubis -- http://janaziepes.lv/wp-content/uploads/2014/04/prod4.jpg ! Viņi nemaksā dārgi un āda paliek tik i d e ā l a ! :) Iesaku izmeiģināt! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Čau! Paldie par ieteikumiem, neesmu vēl tikusi līdz latviešu ražojumiem, jo pašlaik cenšos izķemmēt ārzemes, tāpēc noteikti arī izmēģināšu šos produktus! :)

      Dzēst