2014. gada 14. jūnijs

Diy idejas mazas istabas iekārtošanai ღ

Čau,čau!
Tā, kā mana istaba ir samērā maza, ar mazu brīvu vietu, kur gandrīz nav kur apgriezties, es jums piedāvāju pāris idejas, lai istabu iekārtotu neaizņemot daudz vietas un lai izskatītos interesanti un unikāli! :)

Kurpes grozā!
Tātad, man ir diezgan daudz apavu, tāpēc dažreiz kurpju skapī, ka ir diezgan liels, nav vietas manām mīļākajām laiviņām. Man ir sporta velosipēds un groziņam tur vieta ,īsti nav, tādēļ izdomāju glabāt 3 laiviņu pārus. Pats groziņš stāv zem kosmētikas galdiņa un neaizņem daudz vietas. 

Matu gumijas uz svečtura!
Kādu laiku atpakaļ, mamma taisīja revīziju un uz izmešanu nolika skaistu, zilu, keramikas svečturi, kas man iekrita acīs ar pirmo reizi! Atradu diezgan labu pielietojumu, uzmaucu virsū savas matu gumijas, kuras vienmēr kaut kur zūd! Tagad arī ir iegājies, ja kādu atrodu, tad svečturim virsū!
DIY krājkasīte mazajiem, melnajiem 
Kādu laiku atpakaļ uztaisīju rakstu, ko gan vēl neesmu aktivizējusi, kā taisu krājkasīti. Laikam ejot, sāku krāt melnos centus (tikai 2, un 1) un tā man viss aizgāja, burciņa ir 200ml un ir maza un neaiziņem daudz vietas. Kopā jau sakrāti nepilni 4 eiriki un burciņa ir pilna :)
Atmiņu kaste
Kad tev ir kāda lieta, tu viņu kaut kur noliec, tad atrodi un atceries tos laikus. Atmiņu kaste ir lieliska lieta, lai visas lietas, kas ar kaut ko saistās, ir vienuviet un katrai ir sava atmiņa! Man pašlaik ir maza konfekšu kaste, ar ko pieiek, bet kad atmiņas papildināsies, vai atradīšu kaut ko atkal, tad palielināšu. :)
Kastes mantu uzglabāšanai
Man ir divas kastes, viena mazāka, otra lielāka. Katrai savs lietojums, vienā turu skaistumlietas ( nagu lakas, krēmi, epilators u.c.), otrā turu skolas lietas un grāmatas. Kastes ir diezgan ietilpīgas un var salikt daudz. Man arī ir diezgan unikāls rakst.āmgals, kur ir plauktiņš lejā, un kastes arī tu ietilpst.
Un kā pēdējais
Bilžu kolāž siena
Bildes īsti negribējās līmēt/spraust pie sienas, tāpēc izdomāju saspraust uz sava ziņojuma dēļa, par kuru rakstīju pagājušogad. Kopā saliekot sanāk liela kolāža uz kuru vienmēr aplūkoju un pasmaidu, jo tur neesmu tikai es, arī draugi un vecāki! :)
Un tā arī viss ir, istaba iekārtota tā, lai būtu pēc iespējas vairāk vietas!
Ja tev arī ir kāda ideja ieinteresēja, tu droši vari to izmantot un padalīties komentāru sadaļā ar savu iznākumu. 

xoxo, Lienya


4 komentāri:

  1. Lieliskas idejas, it īpaši kurpes grozā. :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  2. Arī man ir salīdzinoši maza istabiņa, tāpēc ik pa laikam cenšos atbrīvoties no patiesi nevajadzīgām mantām, kuras tikai aizņem vietu. Un tādā veida es savu istabu nepieblīvēju ar liekām drazām. :)

    Mazos nieciņus, kuri ir svarīgi un nozīmīgi man, glabāju skaistās, slēgtās kastēs, kuras nu jau ir kā interjera papildinātājs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, mazu istabu īpašniecēm jāpiedomā vairāk. :)

      Dzēst