2014. gada 4. maijs

Weekly ♥ #2

Čau, čau!
Nedēļa jau pagājusi un šīs 5 brīvdienas ar gandrīz jau prom, tātad - Weekly ♥ rakstiņš klāt! :)
makeuoss
Šajā nedēļā man pavisam kopā bija 3. sacensības, tāpēc ļoti liela nozīme bija manam dezodorantam - šis ir Dove produkts, kas gan ir vienīgais, kurš sportošanas laikā neliek sviedriem būt redzamiem! :)
Protams, pēc katrām sacensībām esmu nosvīdusi - arī seja, tāpēc lieko eļļu noņemu ar šīm salvetēm no Beauty Formulas. Pats iepakojums man jau ir pus gadu un nav izlietots! :)
Arī lūpas sprēgā man vēsā laikā, un mans labākais draugs ir Dzintars lūpu balzāms Sports, kas lieliski tika galā ar šo nepatīkamo lūpu sajūtu!
Vēl man bija ļooti daudz bobby pins, matu gumijas un spogulītis ar ķemmīti- divi vienā! :)
File:LOL 2012 movie poster.jpg
Filma LOL 
Viena no filmām, kas man tiešām patīk un es iejūtos galvenajā lomā. Principā filma ir par jauniešu mīlestības kāpumiem un kritumiem un kā to visu pārdzīvot. Ļoti , ļoti aizraujoša un emocionāla filma, no kuras principā varētu pamācīties! :)
Gutta mandarīnu dzēriens ar citronu-laima garšu 2l
Ļoti garda sula ar atspirdzinošu, atsvaidzinošu garšu- lieliska priekš vasaras. Ir mēģināts šo sulu atšķaidīt ar Coca-cola, un izveidzoja ļoti gards kokteilītis! :) Pārdodas tikai 2L tetra pakās
Dziesmas nosaukums jau visu izsaka - melis, melis. 
Klausos mācību stundās, kad kāds ko prezentē un man neinteresē, protams neesmu jau tik bezrūpīga, bet man tiešām nebija intereses klausīties! :D
Un arī šī dziesma man šonedēļ topos, jo jūtos kā gaisa balons, kas lidinās pa gaisu. 

Vispār šī nedēļa ir jaukām emocijām bagāta un skaista pati par sevi! :)

xoxo, Lienya

Iepriekšējais Weekly ♥ rakstinš - http://lienyastyle.blogspot.com/2014/04/weekly.html




4 komentāri:

  1. Šie weekly rakstiņi tiešām izdevušies, interesanti un atšķirīgi! Tā tik turpini! :)
    Bet pie reizes gribēju pajautāt.. Kur var nopirkt šīs sviedru absorbējošās salvetes?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies! :)
      Veikalā Drogas! :)

      Dzēst
  2. Tu gan proti labi sadomāt šos labos tekstiņus(labā pazīmē) tā tik turoināt! :)

    AtbildētDzēst