2014. gada 26. aprīlis

Weekly ♥

Čau,čau!Iedvesmojoties no citām blogerēm, katras nedēļas noslēgumā izveidošu ''Weekly loves'' rakstu, jeb tulkojumā Nedēļas mīluļi. :)
Raksta sastāvs būs nedaudz savādāks, kā citiem -  es parādīšu kas visu nedēļu atradās manā kosmētiskas somiņā, mani nedēļas non-beauty mīlulīši un daudz kas cits!

Many bloggers inspired me, so at weekend i will make ''Weekly loves'' post.
This post will be different, i will show, what's in my makeup bag, my non-beauty loves and some other stuff!
make-up bag
Nu jau kādu laiku, mans kosmētikas maciņš paliek nemainīgā stāvoklī, bet apsolos to uzlabot!
Essence quattro + Catrice eyeliner brush - Nedaudz savādi lietot uzacīm produktus, kas nemaz nav paredzēti tam! Acu ēnas, kā uzacu ēnas (3. tonis) un lainera ota, kā uzacu ota, jā, man tā patīk!
It's little bit weird to use for brows products, what not for brows! Eye shadows for brows filler and eyeliner brush for brows brush, yes, i like it!
Catrice Caliography ultra slim eyeliner pen - Mīļākais laineris, jo ir smalka otiņa un var uzlikt dažāda veda acu līnijas!
My favourite eyeliner, because it has got slim brush and i can create many lines!
Lash curler + Maybelline One by one mascara - Atliecu skropstas un uzkrāsoju tās. One by one ir viena no tām tušām, kas nebirst un ir noturīga!
Curled lashes and used mascara. One by one is on of that mascara, what not crumbling and is proof! 
Maybelline Baby Lips cherry on + Labello fruty shine lipbalm - Mani mīļākie tintedētie lūpu balzāmi. Skaistas lūpas, un tiek mitrinātas!
My favourite tinted lip balms! Lips are beautiful and moisturized! :)
Pie non-beauty loves izvēlējos grāmatu!
Grāmata ''Mūsu zvaigžņu vaina'', autors Džons Grīns. Grāmata ir ļoti aizraujoša, interesanta un emocionāla, ar nelielu humora un traģēdijas piesitienu. Kad es sāku lasīt, man bija tāds: Vēl vienu nodaļu, vēl vienu....♥
At non-beauty loves i chose t book!
Book ''The fault in out stars'' by John Green. Book is very gripping, interesting and emotional, with kinda humor and tragedy. When i started to read it, i was like: one more chapter, one more...♥
VITAMINERAL WATER
Tik  ļoti daudz izplatīto ''vitamin water'' es vienmēr esmu vēlējusies pagaršot, nu ''Cēsu alus'' ir radījuši jaunu dzērienu - vitaminerālo ūdeni, jeb ūdeni ar ļooti daudz vitamīniem. Pašlaik ir pieejams veikalos Rimi.
Always i wanted to taste popular drink ''vitamin water'', so Latvian company ''Cēsu alus'' made new drink - vitaminer water, or water with vitamins. Now available only in grocery store ''Rimi''.

Nedēļas mīļākā dziesma
Weekly favourite song

Tas arī ''Weekly ♥ '' rakstam viss! Man ir ideja, ka varētu izveidot rakstu ar savu mūzikas playlisti, parādīt mūziku, kas man patīk! Ko jūs par to domājat?
That's all for this ''Weekly ♥'' blog post. I have idea, that i can post my song playlist, to show what music i like! What are you thinking about it?

xoxo, Lienya




4 komentāri:

  1. pa cik var nopirkt to ūdeni? kāda garša?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 0,85 , sākumā garša liksies rūgtena, jo klāt ir greifrūts, bet pēc tam tas liksies pats labākais dzētiens. (Vismaz man) :)

      Dzēst
  2. Paldies tev, jo dēļ šī raksta aizgāju uz veikalu pēc vitaminerālā ūdens. :D Patiešām lielisks dzēriens!

    AtbildētDzēst