2014. gada 13. aprīlis

☏TAG: Kas ir manā telefonā? ☏

Čau, Čau!
Klejojot pa youtube un skatoties visādus tagus un video, + smeļoties idejas rakstiņiem, es pamanīju, ka diezgan aktuāls TAG tipa video ir What's in my phone. Izdomāju, lielisku veidu, kā parādīt, kas ir manā telefonā - ar screenshot! Protams, šis nav noteikums, ka jums jātaisa tieši tā, ka tā ir pareizi, nē, tas ir tā, kā man ir ērti! Sāksim ar to, kas tad ir mans telefons.. Man telefons ir Mobistel Cynus T2, pirkt Vācijā, tolaik, pa 200 eiriķiem (pirms gada), bet tagad cena jau varētu būt nokritusies.
Sākuma ekrāns man ir ar kodu(pattern), jo ir arī tādi ziņkārīgie, kuri, pa kluso nočiepj manu telefonu un izpēta, bez manas atļaujas...telefons ir, kā mana slepenā dienasgrāmata! 




Kad atbloķēju telefonu, tad paveras, otrs sākuma ekrāns. Man ir veidne no Play veikala, nevis, klasiskā android. Tas saucās Smart Launcher, ja nu kādam interesē. Aizmugurītes attēls ir no google - links. Pulksteņa fontu var mainīt, ja nemaldos bija pieci dažādi fonti. Šai veidnei ir ļoti ērti, ka pēc atbloķēšanas, ir šis ikonu aplis, kur ir manas visbiežāk lietotās aplikācijas telefonā, tāpēc ātri varu piekļūt. Kreisajā apakšējā stūrī ir izvēlnes poga.
Atverot izvēlni, tā ir sadalīta piecās, sīkākās izvēlnēs, ko var ļoti labi pārskatīt, kā arī augšā var meklēt aplikācijas, ja tev telefonā, tās ir ļoti daudz, un aizmirsi, kurā izvēlnē ir!
Runājot par aplikācijām Komunikāciju lapā-
Gmail- ikdienā mēdzu paskatīties, savu e-pastu, jo tas man ir pašlaik galvenais, ir arī, vēl inbox.lv, bet tur es apgrozos tikai, priekš skolas.
Hangouts- Ļoti ērta īsziņu aplikācija, ir arī ar smaidiņiem, un to arī es lietoju pašlaik. Arī pati veidne ir daudz omulīgāka, nekā parastajai īsziņu veidnei.
Instagram- Internacionālais bilžu blogs, kurā viedtālrunī mūsdienās tāds nav.Ērti posto bildes, labi insta effekti, bet vienīgais mīnuss, ka var ielikt tikai četrkantīgas bildes, bet par to, jau ir padomāts!
Messages/People/Phone- Tās telefona parastās lietotnes, kuras īsti neizmantoju, jo priekš īsziņām ir Hangouts un telefon grāmata man nav vajadzīga, jo iekš Phone jau ir tāda! 
Snapchat- Bilžu čats. Jautra aplikācija, kur ar draugiem vari čatot, t.i. sūtīt savu neizdevušos selfijus, vai pastāstīt, kur tagad esi, ko dari, vai piezīmēt kādam draugam ūsiņas. Liels pluss ir tāds, ka, ja draugs uztaisa screenshot, programma automātiski to parāda. :)
Twitter- Populārākais sociālais portāls, vieta saziņai ar draugiem un vieta, kur vari pastāstīt, ko dari, kā jūties, bet atceries, Twitter neiztiek, bez tādiem indivīdiem, kuri nosodīs tavus twītus.
Starp citu, man ir jauns twitter konts, jo iepriekšējais tika uzlauzts un nācās deaktivizēt!
Vine- Aplikācija, kurā vari uzņemt 7.sek garu video, lai parādītu kādu joku, vai kādu talantu, vai to, ko sirds vēlas. Parasti, es neko nepostoju, bet gan skatos draugu video, vai populārākos, smieklīgos video
WhatsApp- Īsziņu aplikācija, kura darbojas, nevis caur sms, bet ar internetu. Daudz smaidiņi un plus ir tāds, ka var redzēt, vai draugs ir izlasījis tavu ziņu, vai ignorē.
Otrā lapa -  Interneta lapa, jeb lapa, kur apkopotas interneta aplikācijas.
Ask.fm-Visu zināmā jautājumu un atbilžu aplikācija. Jā, arī es tur esmu, atbildu uz stulbiem jautājumiem ar, vairāk, kā humoru, ja nu vēlaties redzēt, tad links uz manu lapu šeit!
Browser-Interneta pārlūks, kas jau bija no paša sākuma, jo neredzu vajadzību ielādēt Chrome, vai Opera, ja man pietiek ar šo!
Downloads- Redzu visu, ko esmu no interneta lejupielādējusi
Draugiem-Draugiem.lv aplikācija, caur telefonu, parasti, es rakstu vēstules un lieku bildes, vai aplūkoju draugu bildes, neko vairāk.
Email-Neizmantoju, jo vēl neesmu atradusi, kā to darīt :D
Foursquare-Lieliska aplikācija, gluži, kā spēle, kur, tu atzīmējies dažādās vietās, kur tu pašlaik esi, krāj punktus un sacenties ar draugiem!
H&M-Dažreiz aplūkoju jauno piedāvājumu, izvēlos pāris preces, kuras vēlos un tad braucu uz Vāciju un meklēju
Maps-Neizmantoju, bet šķiet, ka līdzīgs, kā GPS :D
Mobogenie- Es pat nezinu, kā nokļuva manā telefonā, bet ir ērti savienoties ar datoru(ja kompī arī ir šāda aplikācija), jo var pārskatīt visu, visu, sākot no īsziņām, beidzot ar bildēm.
News&Weather- Neizmantoju, neredzu jēgu, un vienkārši nevaru izdzēst :D
Play store- Play veikals, šī ikona atrodas arī labajā, augšējā stūrī, ko spiežu vairāk, nekā šeit!
Skype- Parasti ar mammu runāju, pa skype un tā ir ērtāki, kā caur datoru, jo ir gan priekšējā, gan aizmugurējā kamera un ir gan pie auss liekams, vai arī speaker mode.

Trešā lapa - Mediju lapa!
Camera- Parasta telefona kamera, gan priekšējā(1.3 mpx), gan pakaļējā(12mpx)
Gallery- Parastā attēlu galerija. Vienīgi man nepatīk, tas izkārtojums, bet atradīšu kompromisu
InstaSize- Vot šī ir laba manta. Ar šo aplikāciju, vari Instagramā ievietot neapgrieztas bildes, jo tas izveido, tādas, kā baltas malas, ka izveido šo četrstūri
Mirror Phote effect- Ar šo aplikāciju, veidoju spoguļbildes efektu. Manuprāt, visērtākā, no visām play veikala piedāvātajām šāda tipa aplikācijām.
Music- Tur atrodas visas manas 69 dziesmas, un dziesmu skaits, nav nejaušs.... 
PicsArt- Aplikācija ar daudz fīčām, bet šeit es vienkārši veidoju attēlu kolāžas
Shark-Efektu aplikācija, ar labiem efektiem, kas bilde izveido, gluži, kā tumblr.
Shazam- Ja klausies dziesmu radio, bet nezini, kā viņu sauc? Tad šī aplikācija būs tieši laikā, var ierakstīt jebkuru dziesmas daļu un tā šo dziesmu atradīs, tikai vienīgais, ka vajag internetu
Tumblr-Tumblr aplikācija, no kuras ir vieglāk reblogot un ievietot bildes tumblrā.
Tvplay- Ja dažreiz sanāk nokavē Tv3 raidījumus, tad šis ir tieši laikā, jo varu noskatīties tad, kad sirds vēlas!
VSCOcam- Efektu aplikācija, kur arī ir efekti, gluži, kā tumblr. Mans vislietoākais ir P1
We Heart It- Tumblr māsa, jo arī var reblogot bildes un ievietot, bet šeit var arī lejupielādēt
YouTube-Parasta youtube aplikācija, bet pats atjauninājums man galīgi neiet pie sirds, tāpēc uzskatu, ka ērtāk ir caur kompi
Rīki
Kalkulators- Skolā, ir īpaši matemātikā, ļoti noder, jo var arī rēķināt kvadrātsakni, bez problēmām un citus, iespējams grūtus piemērus
Kalendārs- Pēdējā laikā daudz lietoju to, pieraksti visu, ko vien var pierakstīt, un mans dzīves glābējs ir kalendārs!
Pulkstenis- Nelietoju un neredzu jēgu to, kā atsevišķu aplikāciju
Eiro kalkulators- Vēl joprojām dažreiz pārrēķinu tos eiriķus uz laķikiem... <3
File Manager- Nezinu, kas tas ir, nelietoju
Gaismiņa- Nu jau vairs ne, bet ziemā, tumšos vakaros, nākot mājās, noderēja
FM Radio- Nelietoju, jo klausos mūziku savās playlistēs
Notes- Mazā piezīmju grāmatiņa, kuru izmantoju katru dienu, kad jāpieraksta iepirkumu saraksts, vai arī tad, ja uz kādu stundu nav līdz klade, šī aplikācija lieliski noder, lai neielaistu vielu un visu svarīgo pierakstītu
Sound Recorder- Nelietoju
Stopwatch/Timer- Tā, kā telefonā nebija ne Hronometrs, ne taimeris, ielādēju! Nu, arī lieliski noder, 
Video Player- Nelietoju
Uzstādījumi
Battery- Tad, kad man vēl nebija šī veidne, tad es uzliku battery widget uz sākuma ekrāna, bet tagad gan labi noder, lai aplūkotu, kura programma vairāk patērē enerģiju un cik ātri izlādēsies telefons.
Flappy Bird- Pēc tā, ka izņēma no play veikala, es nevēlējos dzēst ārā, kaut arī nespēlēju, es novietoju pie settings.
Temple Run2- Ofici ali ir paredzēta vēl viena lapa - spēles, bet man ir tikai viena spēle, kuru es spēlēju, šī, tāpēc spēli pārvietoju uz Settings. 

Tas arī viss, šim rakstam!
Ceru, ka esat daudz uzzinājuši no mana telefona un ka varat arī smelties pāris idejas!
Lai jums jauks vakars! :))
xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. whats on my phone , nevis in my phone!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. On tulkojumā ir uz un In tulkojumā ir iekšā

      Dzēst
    2. Piekrītu iepriekšējam komentētājam, pareizi ir what's on my phone. Paskaties YouTube video, visiem nosaukumi ir what's on my phone nevis in.

      Dzēst