2014. gada 5. aprīlis

Pirmā jubileja, prieks un atskats pagātnē!

Čau, Čau!
Šodien, 5.aprīlī, ir gada jubileja manam blogam, jeb pirmā īstā jubileja. Viss laiks paiet tik, tik ātri un pat īsti nevaru aptvert, ka ir jau pagājis vesels gads, 115 uzrakstīti bloga raksti un gandrīz 30'000 skatījumu, jā veseli 30 tūkstoši. WOW! Man ir neizsakāms prieks, par to, ka viss virzās uz priekšu, statistika ar katru dienu pamazām, bet aug un vispār, ka kāds šo visu lasa, un ka kādam tas patīk! Tas mani motivē vairāk strādāt, būt radošākai un darīt visu, lai tas turpinātu augt!

Runājot par pagātni, tad mana bloga izskats ir mainījies veselas 4! reizes gada laikā, jeb vienkārši man iepriekšējais apnika, vai vairs man nepiestāv! Pirmais, cik atminos, bija gaiši rozā ar lielām bumbiņām, tepat, no blogger piedāvātajām bildītēm. Otrais bija vasarā, ar mint bildi, kuru starp citu pati veidoju, trešais bija visilgākais, no vasaras vidus, līdz pat pašai sveču dienai un tagad ir šis. Protams ir bijuši arī citi, bet tie ir tikai, lai paskatītos, kā piestāv! :)
 Populārākais raksts ir  Mans pirmā septembra raksts - http://lienyastyle.blogspot.com/2013/09/back-to-school-aizgulejies-atrs-meikaps.html
Un šāda, maza, nevainīga meitenīte es sāku savu darbu blogā, ko neesmu pārtraukusi un nemaz netaisos! Kā man patīk šī bildīte, kas ir no pašiem bloga pirmsākumiem, bet atskatīsimies atpakaļ uz manu pirmo rakstu!;)
http://lienyastyle.blogspot.com/2013/04/pirma-zina-marta-labakas-un-sliktakas.html
Tagad , tā, no malas paskatoties, man liekas, kādas muļķības es esmu tur sarakstījusi, liekas tik ļoti stulbi un sekli, bet nu kā, jau iesācēja tolaik, tas priekš manis bija forši :D

Un tagad es jūc cienāju ar šo, virtuālo kūku, kas ir ļoti garda un kūka pietiks visiem! :))
Labu apetīti!

xoxo, Lienya



7 komentāri: