2014. gada 16. aprīlis

Marta favorīti

Čau, čau!
Marts, nu jau tā ir pagātne! Nemaz negribas ticēt, ka tas jau prom, jo tik daudz lietas manā to-do listā līdz mācību gada beigām jāizdara, bet pat puse nav galā! sad sad sad!
Čistaja ļiņija Maigais skrubis - Ja godīgi, šir ir mans pirmais, pats, pats pirmais skrubītis! Skrubis ir maigs, ar maziem, maigiem graudiņiem.
Ja nemaldos, jaunākais no ČĻ sortimenta. Skrubis ir ar avenēm, bet smarža galīgi nav pielīdzināma aveņu smaržai, bet gan olīvām. Noskrubējot sejiņu, seja jūtas tik labi un ir maiga, kā bēbja dupsis! Lielisks produkts, par lielisku cenu -  2.22
Organic Therapy Face Foarming Mousse- Ļoti maigas sejas putas, ar labu smaržu! Viņas ir tik vieglas un pat pilnīgi uzklājot uz sejas nemaz neliekas, ka tās seju notīra. Vienīgais, līdz šim, sejas produkts, kurš pēc lietošanas seju nepadara sausu un velkošu, Gluži, kā uz lietošanas pamācības rakstīts- tās piešķir ādai gludumu, elastību un dabīgu mirdzumu! Šo produktu es iegādājos, vairāk, lai saprastu, kādas ir sejas putas, kādas ir  mazbudžeta sejas putas. Cena € 3.45
Listerine mutes skalojamais līdzeklis - Pirku Vācijā. Ļoti atgādina zobārsta kabineta smaržu un to ūdentiņu, ko zobārsts dod, lai izskalotu muti. Diezgan stiprs, bet ļoti patīk, ka mute ir patiesi svaiga un bez baktērijām!
Elemex zobu pastas - Protams, pirku Vācijā, bet drogās arī esmu redzējusi orandžo un zaļo, bet, par ļoti lielām naudām! Vai ir vērts Latvijā pirkt Elmex pa €5, Vienu tūbiņu, nevis Vācijā, pa €4 divas tūbiņas (zilo un oranžo). Runājot par pašām zobu pastām, tad man  ļoti patīk efekts, jo Tūbiņas ir sadalītas rītam un vakaram! Vakara zobu pasta - orandžā, ir ļoti, teiksim, unikāla, jo pēc zobu tīrīšanas ap zobiem izveidojies tād aizsargslānis, jo gan var just, bet tas īpaši netraucē! Galvenais, ka šis slānis saglabājas līdz pat rītam (ja naktī neko neēd), un zobiņi pret mikrobiem ir aizsargāti! Zilais ir rītam un arī ar savu funkciju - smaganām. Itkā izveido smaganu aizsargslāni, bet ja godīgi, es neko nejūtu, bet galvenais, lai zobiņi ir tīri! :)


Ne-ķermeņa kopšanas favorīti!

OOOO, Amigo suliņaas! Neskatoties uz to, ka sastāvs ir ļooooooooooti ķīmisks un tu nekā nav ne no kaktusa, papaias un arbūza, garša ir unikāla! Pašlaik mana mīļākā ir rozām ( arbūza) bet nu citām ar nav ne vainas! :)
Pēdējā laikā vairāk ēdu tieši apelsīnus. Laikam jau tāpēc, ka tie ir vienīgie augļi mājās, bet nu man viņi, tā, tik ļoti garšo, ka pat pilnīgi nevar aprakstīt. Vienvārdsakot, es labprāt apēstu visus apelsīnus! :D
Mūzikas favorīti
uuu, šī dziesmiņa man ļoti mīļa, jo viņa ir atraktīva un uzreiz gribu sākt dejot... :))
Dažreiz man nepatīk tā bļaušana, kad klausos austiņās uz visskaļāko,arī mīļa dziesma, kuru uzgāju nejauši
Tā pat, kā Human, šo es uzgaju nejauši. Man patīk, klausos ļoti bieži ir manā go-to playlistē!

 Mēneša bildīte :)

Un kādi ir tavi Marta favorīti?

xoxo, Lienya

1 komentārs: