2014. gada 24. marts

♥TMI tag ♥

Čau, čau!
Cenšoties attaisnot visu savu kavējumu, un lasot citu blogeru rakstiņus, uzdūros diezgan intersantajam Martas tagam, kas man ļoti patika un tas ir interesants veids, kā vairāk pastāstīt par sevi, lai tevi vairāk iepazītu no citas puses, nevis tikai tā, kā tevi sauc utml
Gribēju publicēt vienu, no savām senajām bildēm. :)
1. Kas tev ir mugurā?
 Mans šīsdienas outfitiņš - Melni legingi, melna blūze ar dimantiņiem apkaklīte (gluži kā miu miu kurpēm) un pāri oversize neona rozā džemperītis ar kādas grupas logo (ērti) :D
2. Kādreiz esi bijusi iemīlējusies? 
Manuprāt esmu par jaunu, lai iemīlētos, bet ja tā paskatās, tad man ir patikuši vairāki puiši, kā simpātijas, bet nu neuzskatu, ka jāveido attiecības 13. gados. Tāpēc, ja vajag, tad paliekam par labiem draugiem. :)
3. Kādreiz ir bijusi briesmīga šķiršanās? 
Šķiršanās, kā pārim? Laikam jau jā, kad gāju 3. klasītē, tad es biju ''pāris'' ar kādu puisi, kurš mani krāpa ar manas draudzenes draudzeni, skarbi, bet tā tīri man bija vienalga :D
4. Cik tu esi gara?
Metru sešdesmit seši
5. Cik tu sver?
Nepieklājīgs jautājums, ja tā, tad esmu ~55 kg.
6. Ir kāds tetovējums? 
Nē un drošivien nemaz nebūs, jo man nepatīk sabojāt savu ādu, jo esmu no tiem cilvēkiem, kas krasi var mainīt savas domas :)
7. Ir kāds pīrsings? 
Nē, ja neskaita caurumus ausīs :)
8. OTP / One true pair.
Ja godīgi, man neimteresē :D
9. Mīļākais TV šovs?
Pieturēšos pie patriotisma un man patīk ''Iepirkšanās pavēlnieces'', jo šovā pastāsta daudzus interesantus modes knifiņus, kurus varbūt nezināju! :)
10. Mīļākās grupas?
Arctic Monkeys, The 1975 (bet atsevišķas dziesmas), vairāk nav, jo mūziku īpaši neklausos ;) 
11. Kaut kas, kas tev pietrūkst? 
Man nepietrūkst, bet man vairāk vajag ļaut rīkoties pašai, jo man nepatīk, ka mani apkalpo vai izdara kaut ko manā vietā, esmu pati par sevi un es vairs neesmu mazs bērns, kuram viss jāpienes klāt, es esmu patstāvīga
12. Mīļākā dziesma? 
Christina Perri - Human
13. Cik tev ir gadu?
trīspadsmit ar pusi
14. Zodiaka zīme?
Svari, itkā ļoti nosvērti, bet es esmu traka! :D
15. Laba iezīme, ko meklē “partnerī”?
Noteikti cilvēku, kuram nevajag pateikt divreiz, kurš saprot mājienus un kurš rūpējas par sevi. :)
16. Mīļākais citāts?
''Learn to say ''no'' without explaining yourself''
17. Mīļākais aktieris? 
Es filmas neskatos :D
18. Mīļākā krāsa?
Tumši zila ♥
19. Skaļa vai klusa mūzika?
klusa, gan mājās, gan austiņās
20. Kur tu dodies, kad esi bēdīga? 
Es ieslēdzos istabā, iedzenu sevi kompleksos un sāku vingrot, taisīt presītes utml. :D
21. Cik ilgu laiku tev aizņem dušošanās? 
No rītiem +/- 10. min., vakaros ilgst līdz stundai
22. Cik ilgu laiku tev aizņem gatavošanās no rītiem?
Pārsvarā es ceļos stundu pirms izbraukšanas, bet es paspēju vēl pagulēt, nomazgāties, saģērbties paēst, iztīrīt zobus, uzkrāsoties, sakārtot matus, salikt somu, ieiet tumblr, sačekoties ar draugiem un galvenais, es paspēju vēl uztaisīt krosiņu līdz autobusam!
23. Esi kādreiz kāvusies?
Jā, es pāŗsvarā kaujos ar brāli, bet tas ir normāli manā vecumā
24. Turn on?
Smaidi, priecīgas ziņas un smieklīgi VINE
25. Turn off?
Strīdi, kā Marta rakstīja - nejauka attieksme, iedomība un tādā garā
26. Iemesls, kāpēc pievienojos youtube (blogger)
Es vēlējos izklāstīt savas domas citiem, jo šeit tās var apskatīt daudz vairāk cilvēki! :)
27. Bailes?
Baidos, kad mani nobiedē kāds apzināti, tas nu gan ir briesmīgi ļauni
28. Pēdējais, kas tev lika raudāt?
Manuprāt tas bija sīpols, jo viņš mani bieži saraudina ;(
29. Pēdējā reize, kad pateici, ka kādu mīli?
5. janvārī jokojoties pateicu kādam pazīstamam cilvēkam :D
30. Iemesls, kāpēc tev ir šāds niks?
Pavisam elementāri, vajadzēja saīsināt abus vārdus - Liene Katrīna un iznāca LienyaKatya
31. Pēdējā grāmata, ko izlasīji?
Kerijas dienasgrāmata
32. Grāmata, ko šobrīd lasi?
Neesmu kādu laiku lasījusi. :D
33. Pēdējais šovs, ko skatījies?
Svētdienas skandalozais šovs - ''Izklausies redzēts''
34. Ar ko pēdējo sarunājies?
Gara saruna bija ar klases meitenēm, pēdējo reizi pārminu dažus vārdus ar vecmāmiņu ;)
35. Attiecības starp tevi un cilvēku, ar ko pēdējo čatoji?
Pēdējais čats man bija šāds - aizsūtīju vienam puisim ''čau'' pirms 32856189023650296 dienām, tā arī neatbildēja, mūsu attiecību statuss - paziņas
36. Mīļākais ēdiens?
Pieturos pie vienkāršiem - cūkgaļa franču gaumē, garneļu salāti un folijā cepti jaunie kartupelīši ar dillītēm un sieru ♥♥♥♥
37. Vieta, uz kuru vēlies doties?
Noteikti, ka Parīze, kur arī vasarā došos un arī vēlētos uz kādām kūrortpilsētām pie jūras, kur ir silti un tur, kur ir palmas!
38. Pēdēja vieta, kur tu biji? 
Ārzemēs - tā bija Vācija, nedaudz vairāk, kā 3. nedēļas atpakaļ!
39. Vai tev ir “crush”?
Laikam jau :D
40. Pēdējā reize, kad kādu noskūpstīji? 
Laikam ka tā bija ūdens pudele, bet es viņu neskūpstīju, es no viņas dzēru :D
41. Pēdējā reize, kad tevi kāds apvainoja?
Mani katru dienu kāds apvaino, es sadzīvoju ar šādu problēmu
42. Mīļākā saldumu garša?
Saldumi ar skābīti, pirms pāris mēnešiem es biju kategoriski pret, bet tad sapratu, ka tas ir garšīgi :D
43. Kādus instrumentus tu spēlē?
Kādreiz tā bija vijole..
44. Mīļākā rotaslieta?
Pūcīšauskari-lieli, ar dimantiņu vidū ♥
45. Pēdējā sporta spēle, ko spēlēji? 
Futbols ar lielo jogas bumbu aerobikas zālē :D
46. Pēdējā dziesma, ko dziedāji?
''Sam Smith- Money on my mind''
47. Mīļākā “chat-up line”?
''I`m on top of things. Would you like to be one of them?''
48. Vai tu esi to kādreiz pielietojusi?
nēēē :D
49. Pēdējā reize, kad ar kādu kaut kur pavadīji laiku?
Ar Aneti bijām garā, bet ļoti jaukā un sirsnīgā pastaigā <3
50. Kam būtu nākamajam jāatbild uz šiem jautājumiem? 
Visām skaistajām blogerītēm ♥♥♥

Hee, es ceru, ka tu uzzināji kaut ko jaunu par mani, varbūt nedaudz par manu iekšieni! 
xoxo, Lienya
♥♥♥

2 komentāri:

  1. woohoo, prieks, ka ir vēl meitenes, kas šo rakstu veido. :]]]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man likās interesanti un pie reizes radās iedvesma atbildēt uz jautājumiem! :)

      Dzēst