2014. gada 25. marts

Spring trend: Timošenko style bize

Čau, Čau!
Kādu pus mēnesi atpakaļ es izdomāju mēģināt izveidot vienu no pavasara trendiem matos - timošenko stila bizi, nezināju kā no saukt tāda tipa matu sakārtojumu. Respektīvi izveidot to ir ļoti viegli, bet nedaudz piņķerīgāks darbs ar bizes piespraušanu. Ātrs matu sakārtojums un ļoti efektīvi ir tas, ka trendo tieši nevīžīgi sataisīta bize, nevis kārtīgi pieglausta un perfekta!
Sākam! :))
Sākumā bize ar šī raksta iedvesmas avotu - Jūliju Timošenko

Sākumā mums vajag izķemmētus, tīrus, skaistus matus, un sadalam celiņu pa vidu!
Vajadzēs divas mazās elastics gumijas, un dafiga bobby pins :)
Sasienam katru pusi ļipā, tādā zemā, tuvāk pie auss spicumiņa, pavelkam priekšējās matu šķipsnas nedaudz ārā.
Sapinam kārtīgu bizīti, gumiju ieliekam kādu centimetru zem bizes baigām.
Atkam pavelkam matus, lai izveidojas nedaudz valnīgāki, bizīti ''pabiezinam'' pavelkot maliņas, veidojam tā, lai vairāk līdzinātos messy braid. :)
Bizi ceļam pāri galvai, sapsraužam ar sprādītēm (bobby pins), ļoti būtiski ir noslēpt bizes galus un gumijas, kas atrodas bizēm beigās. 
Lūdzu bez komentāriem par manu bižu biezumu, man ir plāni mati !

Beigu beigās matus sakārtojums ir diezgan unikāls, jo tas ir elegants un to ir viegli izveidot! 
Lai labi izskatās!

xoxo, Lienya


2 komentāri:

  1. Šādu matu sakārtojumu sauc par braided crown tātad bižu kroni ;)

    Man patīk! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldie, es nezināju, jo vairāk.man atgādina Jūliju Timošenko ;)

      Dzēst