2014. gada 23. marts

Hi, Hello



Čau, čau!
Laikam jāsāk ar to, ka es atvainojos, ka veselu mēnesi!!! neesmu neko drukājusi šajā blogā! :( Es pat īsti nezinu attaisnojumu, jo tāda nav, tāds pat nemaz nebūs, jo lai paliek man tās kavētās dienas, kuras centīšos izglābt.
Lai, vai kā, šajā rakstā es vairāk pastāstīšu par sevi, nevis faktos, bet par to, kā man klājas un ko es vispār daru :)
Embedded image permalink
Sākšu ar to, ka pēdējā mēneša laikā esmu vairāk par sevi rūpējusies, kā iepriekš! Varbūt, jūsuprāt, tas ir maz, bet priekš manis tas ir daudz! Laikam šomēnes man ir iegādāti vairāki līdzekļi, lai izskatītos labi, bet nē, man nav uzradušās negaidītas pinnes! :)


 Nezinu, vai var teikt, ka esmu izskatā vairāk kļuvusi par emobērnu, vai gotu, bet pārsvarā, es ģērbjos melnas krāsas apģērbā, ar krīperkedām. Velku laineri gar skropstiņām, bet ne īpaši biezu, un dažreiz iezīmēju uzacis, kaut gan pārsvarā tas, manuprāt, priekš manis ir lieki. Beidzot savā īpašumā ieguvu Baby lips, to arī mūždien zieķēju uz lūpām. Varat teikt, ko vēlaties, bet galvenais, ka man tas patīk! :)
Jāpiemin vēl tas, ka skolā manas atzīmes ir strauji uzlabojušās, no vidējās atzīmes 6.1 esmu pakāpusies līdz 7.4. Priekš manis tas ir daudz un galvenais, ka manī vēl ir gribasspēks un es centīšos to atzīmi pacelt līdz 8.! :)
 Mans pasīšu laiks.Laiks atklāt manu noslēpumu, par maniem supertaisnajiem matiem. Nu labi, noslēpuma nav, jo man viņi taisni ir dabīgi un mani tas mūždien tracina, jo man patīk lokas un lokaini mati (tā laikam arī ir lokaino matu  īpašniecēm, ka viņas vēlās taisnu matus). Pēdējā laikā es arī sāku valkāt kleitas un svārkus, es pat īsti nezinu, kā es nonācu līdz šādam solim, bet nu man tas patīk! :)

Tas laikam ir ļoti smieklīgi, bet pirms pāris nedēļām un vēl agrāk, man likās, ka tumblr blogs ir garlaicīgs, jo tur vien ir jāposto un jāreblogo, bet jau vakar, kas es reģistrējos Tumblr, es jau esmu īsti atkarīga, jo man tik ļoti patīk tās bildītes un es cenšos savas uztaisīt tik pat glītas un ar tādiem efektiem.Nu man tik ļoti patīk!
Un jā, mana tumblr adresīte ir http://im-da-diva.tumblr.com  

Un tas arī šajā rakstiņā viss, es ceru, ka tev patika un ka gaidīsi turpmākos rakstus, lai tev jauka diena!

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. Pirmā bilde ļoti skaista! Un man ļoti patīk jaunais bloga dizains. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī ļoti patīk jaunais dizains!
    Ieskaties manā blogā :)
    annmaryjane.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) Noteikti ieskatīšos :))

      Dzēst