2014. gada 14. februāris

...

Kādu laiku klusa, kādu laiku skaļa, bet es esmu! :)

Šodien es vairāk pastāstīšu par savu sportu - Vieglatlētiku! :)

 Mūsu - Jelgavas BJSS komanda ir ļooti saliedēta, it īpaši meitenes! Mums nav konfliktu, ir tikai laba draudzība, un mēs zinām, ka viena otru atbalstīsim! :)


Runājot par to, ko es daru...
Sacensībās es startēju augstlēkšanā. Tas ir tas, kas man sanāk un patīk... un galu galā konkurence nav liela un Jelgavā ir visas iespējas izaugsmei. :)
Pašlaik mans PB ir 1.40m . Protams varat tagad rakstīt cik tas ir maz u.t.t., bet sākumā vajag pašam lekt un tad saprast, cik grūti tomēr ir pārlekt :)
Protams, es arī iesildos pirms katra treniņa un katra starta.
Pārsvarā es varu izpildīt ļoti daudz vingrinājumus bez piepūles, bet tā pat muskuļi ir jāstiepj.
Vispār esmu lokans cilvēks, tāpēc varu izdarīt pat dažus visneiedomājamākos vingrinājumus. :)

Tas arī šodienai viss. ;)

Protams, ja ir kādi jautājumi - tos rakstam komentāros :)

xoxo, Lienya

6 komentāri:

  1. Kur jūs trenējaties?

    AtbildētDzēst
  2. Jelgavas Bērnu Jauniešu sporta skolā (BJSS) , ja domā vietu, tad Jelgavas sporta hallē, vai Zoc. bet atkarīgs no sezonas un trenera.

    AtbildētDzēst
  3. Kapec dzes komentarus? Tad kada jega laut komentet?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja dzēšu, tad dzēšu tikai vulgāra rakstura komentārus(:

      Dzēst
  4. Un dzes ari tad,ja pajauta kur ir raksts par vieglatletiku?

    AtbildētDzēst
  5. Es pirmo gadu nodarbojos ar vieglatletiku un mans PB ir 1.55 m. Ta ka es varu teikt, uj cik tev ir zemu ;D

    AtbildētDzēst