2014. gada 25. janvāris

ⓘⓔⓟⓘⓡⓚⓢⓐⓝⓐⓢ ⓟⓡⓘⓔⓚⓢ

čau, čau..
Šodien parunāsim par jaunu tēmu, kā - iepirkšanās prieks (virsrakstā nav garumzīmes) :)
Kā, lai saka, es neesmu īsti šopaholiķe, jo Latvijā nopērkamo drēbju kvalitāti īsti neatzīstu, bet Vācijas, gan!
Kā tas nākās, Lindex sastopamo apģērba gabalu cena ir uz pusi augstāka, kā Vācijas ''foršajā'' Forever18, kur nekas īsti nav dāŗgāks par 30 euro. Ja godīgi, labi vien ir, ka Cubus un Bik bok, vairs Latvijā nebūs, tur kvalitāte džinsa biksēm ir vienvārdsakot BRIESMĪGA!



Kā redzat attēlā zemāk, visur, kur esmu, mani rauj uz strīpām, vai kaut ko līdzīgu svītrainam. Runājot par šiem apģērbu komplektiem, man vislabāk patīk 1. nevis tapēc, ka tas ir h&m, bet gan tapēc, ka tur apģērbam kvalitāte un stils ir daudz maz velkams formālām situācijām.

2. Attēls- Lindex. Ko lai saka, Mola Lindex ir tik mazs, ka tur šajai svītrainajai blūzei mazākais izmērs bija 40, kuru arī paņēmu un kurš man izskatījās perfekti, kā oversize. :) Armijas printa svārki, tie bija vienīgie, kurus atradu, kaut gan es nekad neizvēlētos šādi iet uz skolu, manuprāt, divu dažādu rakstu miksējums ir kaut kas atšķirīgs, bet jāatrod tādi, kurus nav kauns vilkt. Bēšais kardigans ļoti, ļoti smirdēja pēc vecmammas un ir ļoti smags. Drausmas.

3. Attēls - Seppala. Pirmais, kas notika ieejot kabīnītē bija izbrīns, spogulis bija ar putekļiem, tieši tā, putekļiem, viegli uzpūšot virsū viņi nogāja, bet tik un tā, manuprāt veikalā jābūt tīram.! Runājot par komplektu.. Svītrains krop tops, kuru Latvijā varētu vilkt TIKAI vasaras karstajās dienās.

Nemaz nevar teikt, ka man ir kāds mīļākais veikals, jo pret visiem esmu skeptiski noskaņota, bet, ja vajadzētu izvēlēties vienu, vienīgu, tad promod, jo šajā veikalā viss ir skaists un cena ir atbilstoša kvalitātei!

H&M, Lindex , Seppala.

Kā jums ir ar preču apskatīšanu, vispirms internetveikalā, pirms došanās uz veikalu?
 - Ja godīgi es to nemaz neieteiktu, jā var paskatīties, kās veikalā ir sortiments, bet kad tu esi veiklā, puse no tavām, nu jau iekārotajām precēm, nemaz nav pieejamas.

Kā jums ir ar to iepirkšanās prieku?

xoxo, Lienya

7 komentāri:

  1. Man ļoti patīk Cubus džinsas,ar atlaidēm iepirku divas rezervē. Nevienas no manis pirktajām dārgajām džinsām nav tik mīkstas un ērtas kā Cubusā, bet cenas ir pavisam cita opera- LV ir grūti atrast veikalu, kur nesanāk pārmaksāt par jebko, ne tikai par drēbēm. Cubusā bija arī visai ērta apakšveļa un peldkostīmi vienai sezonai. Arī basic topi bija OK.

    Par Seppalu- šad tad ieeju tajā veikalā, kas ir Stockmann un man liekas, ka viss izskatās pamests, spoguļi parasti tur ir noputējuši. Pirms gada tur nopirku kleitu, vairs tur neesmu bijusi.

    Un Lindex, manuprā,t vienmēr bijušas apšaubāmas kvalitātes drēbes. H&M ārzemēs šis tas ir atrodams, bet arī principā vienai sezonai.

    Dusmīgs komentārs sanāca..;D

    Un par iepirkšanās prieku- man patīk iepirkties, visbiežāk ieeju H&M, ja kaut ko ātri vajag un primārais nav kvalitāte, bet ja grasos pirkt kaut ko uz vairākām sezonām, viennozīmi Esprit un Lee Cooper, tajos veikalos arī LV var nopirkt kvalitatīvas lietas:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nākamajā rakstā Iepirkšanās rakstā pastāstīšu par apviem no Esprit un citiem! :)

      Dzēst
  2. Patiesībā, cenu atšķirības, piemēram, Vācijai ar Latviju, ir galvenokārt pieprasījuma dēļ. Nevēlos ieslīgt detaļās, bet Vācijā ir vairāk iedzīvotāju - lielāks tirgus, tur mazumtirgotāji preces iepērk milzīgā daudzumā salīdzinot ar Latviju, par to saņemot noteiktu atlaidi, un tāpēc šeit, kur ir ļoti mazs tirgus, cenas ir augstākas.

    Bet es parasti iepērkos tādos veikalos kā Mango, Massimo Dutti, Oasis, Next, dažkārt arī Bershka, un protams Asos. Nekad nav pievīlusi kvalitāte!

    AtbildētDzēst
  3. Fail, ir nevis Forever18, bet Forever21 ;P

    AtbildētDzēst
  4. Tev vajadzētu veidot youtube video! Manuprāt tā tu piesaistītu daudz vairāk uzmanības! Ar laiku jau pierod, no sakuma var neiet tik spoži, bet tad, kad cilvēks atveras un pacietīgi grib sasniegt savu mērķi, viss ir iespējams! Man ļoti patīk tavi raksi! Vēl vairāk patiktu video ; ) Veiksmi arī turmākā darbā!

    AtbildētDzēst
  5. Lūdzu izveido līdzīgu rakstu par kurpēm, tajā jomā man iet dīvaini :D

    Lūdzu apskati manu blogu - http://makeupempower.blogspot.com/

    AtbildētDzēst