2014. gada 4. janvāris

2014., 20. fakti un bildes.

čau, čau!
Sveicu jūs, jau četru dienu vecajā 2014. gadā!
Bet šodien es Jums pastāstīšu nedaudz vairāk par sevi, vēl 20. faktus (iepriekšējie 50. šeit)
Varbūt sākamm? :))

1. Man ļoooooti nepatīk, ja sms raksta sk., vai nu skaidrs.
2. Es daudzreiz  esmu vairāk, kā pārliecināta, ka es varu to izdarīt, bet tas galu galā nesanāk
3. Es neesmu īsti pieradusi vinnēt, tāpēc, par zaudējumu es nebēdājos, bet gan cenšos visu uzlabot



4.Es nezinu, kāpēc, bet daudziem liekas, ka es lietoju alkoholu, bet tā galīgi nav, galu galā, man ir tikai 13!
5. Ja godīgi, es nevarētu savu dzīvi īsti iedomāties bez smarthphone, ja atklāti, es esmu atkarīga no telefona, tam vienkārši jābūt man blakām, ja nav telefons, tad dators.
6. Man telefons tieši ir domāts saziņai ar draugiem, pa twitter, facebook u.c. bet man, par brīnumu ir tikai viena spēle, un uzminiet, kāda! :D
7. Man patīk komentēt un izteikt savu viedokli, bet, tas, ka manam viedoklim nekaunīgi uzbrauc virsū, tas man gan nepatīk..
8. Es esmu auklīte vienai mazai, superatraktīvai peciņai, kura varētu mani nodarbināt 24/7 ar spēlēšanos ar lellēm ..
9. Esmu lieliska padomdevēja, jebkādām problēmām, ar mani vienkārši var izrunāties un es varu palīdzēt. :)
10. Mani, anonīma rupjie viedokļi, nevar ietekmēt, es vēl joprojām tiekšos uz savu mērķi
11. Ja tā padomā, man nav īpaši liels draugu loks, bet tas manu dzīvi nepadara sliktāku, jo man ir maz draugi, bet visi viņi vismaz ir uzticami un neaprunās mani aiz muguras. :) /cerams/
12. Ja godīgi, tad es diezgan labi māku runāt angliski, bet skolā man to nesanāk izrādīt.
13. Es māku runāt Google translate valodā un tas ir ļoti, ļoti smieklīgi
14. Atšķirībā no pagājušā gada, es esmu ļoti, ļoti mainījusies, bet vairs nezīmēju..
15. Es diezgan bieži, nezinu kāpēc, palieku kautrīga, tas ir dīvaini, jo es neesmu kautrīga..
16. Ja kāds mani sāpina, tad man ir ļõõõõti grūti piedot, tas var ievilkties līdz vairākiem mēnešiem, protams, ja tas cilvēks man ir daudz nozīmējis.
17. Es esmu diezgan jauks cilvēks, līdz brīdim, kad mani izved no pacietības, un tas var būt ļoti ātri..
18. Man ir tā, ja man kaut kas nepatīk, tad es cenšos no tā tikt vaļā, vai kaut ko samainīt..]
19. Man pus dzīve ask.fm ir tikai anonīmu smadzeņu čakarēšana, tur var pasmieties, par mani :D
20. Es nelamājos

 viena, mana bilde, kura nav tikusi publicēta, līdz šim!
 bilde 14. faktam :)
Un vēl jāpiebilst, es mīlu kaķus, tas ir kaut kas tāds, ko es mīlēšu neskatoties ne uz ko.. <333 ;3

Ņu, ko?
Kurš mans fakts tev lika pabrīnīties, ko tu varbūt nezināji un kurš lika smieties?

xoxo, Lienya

3 komentāri: