2013. gada 28. decembris

2013.- Kāds mums ir bijis šis gads?

Čau, čau!
Kā, jau mēs visi zinām un jūtam, 2013. gads tuvojas noslēgumam un es, kā, jau pienākas, sagatavoju statistiku blogam, ko labprāt atrādu jums! :)


Sāksim ar to lielo statistiku!
Tā, kā es blogu sāku rakstīt ar Aprīli, tad sākums ir aprīlī!
Visvairāk esmu noslinkojusi Jūnijā (attaisnojuma nav :( ) kur esmu uzrakstījusi TIKAI 4. rakstus!!!
Bet vairāk jūs iepriecinājusi esmu Augustā, kad gandrīz katru dienu bija rakstiņš un piedavām dalījos ar ceļojumu! :) (21. raksts) :)
Kopā jau mans blogs ir skatīts 23.305 reižu ( uz šo mirkli, kad rakstu) :)


Ņu, ko?
Kopumā manu blogu, bez Latvijas ir apskatījušas 9. citas valstis! Un par brīnumu gandrīz tūkstots reizes no ASV, tāpēc pēc jaunā gada rakstīšu arī Angliski, bet nevaru solīt par gramatisko pareizumu, #ups :D
Šī gada populārākais raksts ir apskatīts 224 reizes un tas ir -  Back to school : Aizgulējies? Ātrs meikaps, matu sakārtojums un outfits! 
Otrs populārākais raksts ir no Helovīnu izlases, kas apskatīts 206 reizes - Halloween Makeup - Porcelāna lelle
Un godpilno trešo vietu ieņem DIY raksts  ar 198 skatītām reizēm - DIY : Dabisks matu balinātājs 

9. mēnešu laikā manam blogam seko 27. dāmas, kuras ļoti ļoti mīlu, kā arī mīlu tos, kuri lasa manu blogu un kuriem patīk!

Lai 2014. gadā blogu uzlabotu, lūdzu jums, kaut vai anonīmi atstāt lietas, ko vēlaties redzēt blogā, vai ko nevēlaties, un es jums apsolu, jūsu ieteikumus un kritiku uzklausīšu! :)

Šis arī 2013 gadā ir pēdējais raksts un es jums visiem, visiem foršulīšiem novēlu kārtīgi vēl pasvinēties un tad jau prieka un mīlestības pilnu jauno, 2014 zirga gadu!

Bučas, Lienya :*


6 komentāri:

  1. Es vēlētos varbūt vairāk frizūru "pamācības" :D. Bet tā kopumā blogs ir ļoti labs.

    AtbildētDzēst
  2. aiz cipariem liek punktu tikai tad,ja tas ir kārtas skaitlis !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es pamanīju klūdu, tiklīdz tikšu pie pc, novērsīšu to :)

      Dzēst
  3. Neraksti ludzu angliski nekada gadijuma, ja nezini pareizu gramatiku, tas tikai aizbaidis vairak skatitaaju

    AtbildētDzēst
  4. Piekrītu anonīmajam par rakstīšanu angliski.

    AtbildētDzēst