2013. gada 18. novembris

Veselīgs dzīvesveids manā stilā!

čau, čau!
Šodien es jums parāīšu kā es dzīvoju veselīgi, mani tipi un idejas, lai arī jūs varat klūt veselīgi, tā pat, kā es, bet tas būs vairākās rakstu sērijās!
Tātad sākam ! :)

Runājot par naškiem, ideāls naškis ir Ābolu čipsi!



Tātad vajadzēs pavisam nedaudz kanēli, kas ir jāieber blodiņā..
Pa virsu pārberam zāvētus ābolus bez kaudzītes..
Un pārliekam pāri pārtikas plēvi, turam un šeikojam , lai samaisās āboli ar kanēli. :)
Un gatavs, anglisko nosaukumu varētu dot Cinnamon apple chips :)
Lai labi garšo! :))


Kā ideālas bokastis es iesaku aizu putriņu, kas ir super-veselīga un arī garšīga! ;)

Parasti, pie putriņas es piegrižu banānus un tad garšo vēl lieliskāk! :)


Konfekšu vietā es graužu riekstiņus, pārsvarā izvēlos riekstu un rozīņu maisījumu , vai studentu brokastis, kur klāt vēl ir cukādes :)
Bet, ja gribās konfektītes, tad izvēlies labāk Sulā konfektes, jo viņas ir bez cukura un ar C vitamīnu :)


Un kā tu dzīvo veselīgi? :))

xoxo, Lienya

1 komentārs:

  1. Auzu pārslu putru es arī ēdu, bet tikai tās, kas ir lielajās pakās un ar paštaisītu ievārījumu:)) Mazajās ir pārāk daudz nevajadzīgu cukuru un citu ogļhidrātu, vismaz priekš manis.

    AtbildētDzēst