2013. gada 9. novembris

TAG: Kas ir manā kosmētiskajā maciňā?

Čau, čau!
Šodien es jums parādīšu sava ikdienas kosmētiskā maciń saturu, tā ir kā ideja skolniecēm, ko Turēt tajā, ja Tu uz skolu nelieto kosmētiku (: Sākamm!

 Kosmētikas macińu man uzdāvināja dzimšanas dienā kāda laba draudzenīte, vińš ir mazs un ērts, plus vēl ar saitīti un viegli pārnēsājams.
Kosmētikas macińš ir no Collistar (;




Tātad Tur iekšā ir šādas lietas, kā..
*Beauty formulas Oil control tissues- Manuprāt katram macińā vajag sviedru apsorbējošās salvetes sejai, jo bieži nākas svīst, kaut vai pēc sporta stundas (:
*Lūpu balzāms- Tas man ir visur līdzi, lai lūpińas, šajā aukstajā laikā ir mitrinātas un nesprēgā.
*Lash and Brow gel mascara (nav bilde) - Uzacu un skropstu stiprinātājs, pārsvarā lietoju uzacīm, lai ir savā vietā (:
*Divas matu gumijas - kapēc divas?, jo , gadījumā, ja draudzene ir aizmirsusi, lai vari padalīties (:
*Smaržas - Tas nav obligāti, bet ja mājās esi aizmirsusi sasmaržoties, tad šis ir ideāls variants (:
*Roku krēms - Aukstajā laikā, ne tikai lūpas paliek sausas, bet arī rokas, tāpēc lai par tām parūpētos, nēsā savu iecienītāko roku kremu līdz (:
*Sally Hansen nagu stiprinātājs - Nu tas nav īpaši obligāts, bet dažreiz es uzlakoju vēlvienu kl
ārtu ar nagu laku, lai stiprāki pl spīdīgāki <3
*Matu suka un spogulītis - vot eto klass, par šāda tipa lietām es priecājos, tas ir lieliski, un neaizńem daudz vietas. (:

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru