2013. gada 27. novembris

OOTD: Pirmdienas drūmais outfits

Čau, Čau!
Šodien es jums parādīšu savu pirmdienas drūmo outfitu :)
Bildes fotogrāfētas svētdienā, no rīta, kad bija migla



Tātad, kā pirmdiena bija sēru diena, tad nācās apgērbties pēc iespējas tumšāk..
Mana jaciņa ir no H&M, tā, kā nevēlējos, apgērbties pilnīgi melna, izvēlējos melnbaltu jaciņu.:)

Bikšu vietā velku legingus, kaut vai saka ''legingi nav bikses'', šie legingi, kas ir no H&M ir necaurspīdīgi un nav iespēja, ka apakšveļa spīdēs cauri.

Kājās man ir Timberland zābaciņi, bet tā, kā skolā ar zābakiem nedrīkst, man bija baltas(nedaudz nošmulētas) kediņas :)

Kā aksesuāri bildē tik pat, kā nav, tikai matu gumija, ap rolu, bet man bija mint blue rokaspulkstenis un vēl es biju saskruļļojusi matus :)


tas arī īsumā viss, ceru, ka Tev būs jauks vakars!

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru