2013. gada 12. oktobris

Vienkāršas uzacis, kā to daru es. :-)

Čau, čau!
Lietas blogā virzās lēnām un tālāk virzīsies arī, jo esmu palikusi bez datora un līdz janvārim nebūs :-(
Pašlaik rakstu no telefona, mīnuss tas, ka nav visas mīkstinājumzīmes. ;/
Šodien es jums parādīšu kā es krāsošu ( jā, krāsošu ) uzacis ikdienā.
Es neesmu baigā melno markieru uzacu piekritēja, bet man patīk ja nav pa tumšu un ir skaista forma. :)

Sāku ar tīrām, korigētām uzacīm, man pašai uzacs sākums ir kvadrātveida, ka ir loti liels pluss. :)
Lietoju Essence acu ēnu qattro #12 un lietoju pelēkbrūnās acu ēnas.






Ar otińu pańemu ēnas un turot otińu horizontāli klāju ēnas uz uzacs sākuma, tikai uz uzacs sākuma, nevis visas uzacs, jo manas uzacis tā jau ir tumšas,  es nevēlos lai izskatītos tumšākas, :) un tad es vińas izkemmēju un gatavs, sejas tēls izskatās izteiksmīgāks ar pilnām uzacīm un man patīk ! :)



Kā Tu krāso uzacis ikdienā? :))

xoxo Lienya

6 komentāri:

  1. ar tumši brūnu uzacu zīmuli. es gan pretēji - vairāk koncentrējos uz ārējo pusi un vidu, jo dabīgi mati ir gaiši. ārējā galā tās vispār nevar redzēt. Tev smuka forma, veicas, ka tumšas. tas ir labāk nekā manas gaišās pret tumšajiem matiem - man ir viegli pārspīlēt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :))

      /Lienya Katya

      Dzēst
  2. nevar saprast, kapec neieladeji datora bildes?

    AtbildētDzēst
  3. Ti laikam pērtc essence, jo neko citu atļauties nevari????

    AtbildētDzēst
  4. Em nevajag .....
    Tu nezini par ko mani vecāki strādā, takā.......!
    Par to pelīšanu ir Sviests!!!!

    AtbildētDzēst