2013. gada 5. oktobris

PAMETU BLOGU!

Čau, čau!
Pēc virsraksta jau spriedāt...
viss ir tik grūti, skola, treniņi, viss ir jāpaspēj, un beigu beigās esmu nogurusi, kad vairs pie datora negribās sēdēt, kur nu vēl bildēties, uhh.
Tas notiek pārāk ātri, bet visam pienāk punkts. Droši vien tas, ka nebūšu blogā būs man diezgan neparasti, jo bieži vien bildējos, nebūs kur bildes likt, esmu slinka
tagad tie atvadu vārdi nedaudz zemāk lejā. :)


























































































































Labi, jo labi, tas viss ir joks, lai pievērstu jūsu uzmanību, man patīk pajokoties :D:D:D:D:D:D:D:D

neņemat ļaunā un nesabīstaties, tuvākajā laikā es negrasos pamest blogu, bet pašklaik nav īsti laiks bildēšanai un vēl visā visumā rīt mana lielā diena, tāpēc, atļaušos pēc šī neļauni ļaunā joka jūs pamest :D:D:D:D:D

Kā jums ir ar šādiem jokiem? :D

xoxo, Lienya

6 komentāri:

  1. ak tiešām tā vairs nejoko : (( sabijos

    AtbildētDzēst
  2. sorii, nedomāju ka tā būs, šovakar esmu ļooti smaidīga :D

    AtbildētDzēst
  3. Riktiigi nobiedēji :D ;O

    AtbildētDzēst
  4. Es jau domāju ka šis stulbais blogs pazudīs, .. bet anyway katrs dara, kā grib (:
    Tu krāsoties nemāki un nekādus labos padomus nedod!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. savas negācijas pret blogu varēji paturēt pie sevis. (:

      Dzēst