2013. gada 22. oktobris

Fotogalerija : Neiepazītā Jelgava





9 komentāri:

  1. redzams, ka iesaceja, bet cik ilgi nodarbojies?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nearko nenodarbojos, es panemu kameru un fotogrāfēju (:
      Kamera man jau ir no 6
      okt
      (:

      Dzēst
  2. Patīkamas bildes! Jauka noskaņa!
    p.s. esmu "jauniņā" blogošanā, atļaušos sevi mazliet pareklamēt: šodien uzrakstīju pirmo, necilo ierakstu, apsolu turpināt glīti un interesanti
    http://annmaryjane.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  3. AnnMaryJane - Paldies par komentāru, noteikti ieskatīšos arī tavā blogā (: :))

    AtbildētDzēst
  4. Diemžēl vajadzētu sākt ar to ka esmu Jelgavniece...
    Tik tiešām žēl ka tāda maza, pumpaina meitenīte kas nemāk krāsoties savā amatieriskā blogā ja maz to tā var nosaukt, publicē šādas bildes kas it nemaz neattaino pilsētas patieso skaistumu un unikalitāti .
    Tiešām žēl ka cilvēks kas apskatīs šos attēlus nodomās, ka Jelgava ir nekas vairāk kā graustu pilsēta .....
    Un kas tā par modi sīkajiem fotogrāfēt savas kurpes un zābakus, vismaz notīrijusi būtu pirms parādījies sabiedrībā. !!!
    Vai tiešām maxima optima līnijas kedas ir jārāda plašākai sabiedrībai , es tavā vietā būtu staigājusi ar plikām kājām !!!
    Nu jā laikam tavi vecāki neko vairāk par tāda veida precēm nevar atļauties....:p
    xoxoxo The perfect girl

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. redzi nosaukumu "neiepazītā jelgava"
      Tas liecina, ka daudzi nezin, kur tas vispār ir.
      Un ne jau vienmēr viss skaistais, kur ir sabāsti miljoni ir jābildē. (;
      xoxo, Lienya

      Dzēst
  5. Šitais blogs reāli huiņa........
    Jurevica vimaz ir reaali daudz reizes skaistaaka, nekā tu - Trollis........

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kristiān, droši pasaki to acīs (:

      Dzēst