2013. gada 28. septembris

Lielie septembra favorīti ✌

Čau, čau!

Nu, ko, sāksim ar to, ka es esmu ļotiļoti iedvesmota un priecīga par nākamo un aiznākamo nedēļu.
Tātad nākamnedēļ, diemžēl tikai nogalē, man paliks 13. gadiņi un jutīšos, kā liela meitene :D
Un vēl visa svinēšanas plānošana, treniņi, krosiņš u.t.t.
Tātad, ar ko lai sāk?
Man patīk sportot, it īpaši skriet...
3. okt. skriešu 1.km. sacensībās un nebūs rakstiņš ;/ (sadsadsad)
mhm...
Vispār 3. oktobris būs viena ļotiļoti nodarbināta diena (vismaz man), viss būs jāpaspēj izdarīt u.t.t.

Man nesanāk rakstīt ievadus, ķeršos pie raksta! :D
sākamm!


Mani vienmēr pārņem liels slinkums fotogrāfēt produktus, tāpēc pastāstīšu par viņiem šādā veidā, bildes no interneta :)

Nivea sejas krēms - Mani nedaudz nošokēja tas, ka mana āda vienas dienas laikā, īpaši ap deguna rajonu, palika sausa, itkā sprēgāja, daudz nedomājot nopirkšu šo, sākumā tikai mazo paciņu (30.ml) un ja patiks, tad lielāku. :) Pluss produktam ir tas, ka viņš labi mitrina visas dienas garumā un ir bez nepatīkamas smaržas, kāda piemita clean&care krēmam. Mīnuss, ka viņš ilgi iesūcas ādā, kādas 20. minūtes seja spīdēs :D
Tā, kā kosmētiku jau otro nedēļu uz skolu nelietoju, tad šis ir vienīgais produkts, kas man ir draugs :))
Coca Cola Cherry lip smacker - Kā jau iepriekš kaut kur minēju, man tāda mantiņa ir, tas vienmēr man stāv penālī, jo, kā zinat, man ir ļoti sausas lūpas, labi mitrina un dod skaistu spīdumu un skaisti smaržo :)
Cream s'Oliver combat boots - Kā jau divos iepriekšējos rakstos rādiju savus foršos zābaciņus, tā arī es viņus ļotiļoti iemīlēju, viņos ir siltiun viņi ir ar diezgan augstu zoli :)
Violetīgi bordo krāsas džemperis - Man ir divi džemeri (šim rudenim un ziemai), šis un pelēkais, kuru jau iepriekš redzējāt, šis mani sasilda skolā, bet otrs ir tikai kā, principā jaciņa, jo viņam vējš būš cauri un nav diezgo silts :)
Mint krāsas rokas pulkstenis - Tagad man ir iesācies tāds laiks, ka bez sava pulkstenīša, nu nekur neeju, man ir svarīgi cik ir laiks, vai nekavēju, vai kas tamlīdzīgs, šis man ir ļoti skaists <3
Garnier pure active sejas mazgāšanas līdzeklis - šis ir mans lielākais palīgs no rīta, jo viņš lieliski attīra seju, atsvaidzina, puto, man nedaudz nepatīk aromāts, bet uz to var piemiegt acis, jo produkts tiešām ir labs! :)
Dr. Web light anti-virus telefonam - Nu antivīruss ir vajadzīgs visām ierīcēms, datoram, planšetniekam, pat telefonam, šis man ir izglābis telefonu jau vairākas reizes, nosakot kura programma manu telefonu apdraud, tāpēc manā telefonā nav salādēti visādi s@#i un viņš negļuko :)

Mēneša neizpildītā vēlme 

Nike sporta botiņas... nu vai tad viņas nav smukiņas?
Šomēnes es visu gribu, man iepatikās sportot un man viss patīk, kas ir smuks :))

 Mēneša gardākais ēdiens...nom nom nom

Nuu, ko lai saka, kādu dienu ceļoju pa Rimi un atradu baltu twixu, loģiski, ja Liene ierauga kādu jaudu saldumu veikalā, tad tas būs Lienes saldums!
Nu... šiem bija ļoti kārdinošs iepakojums un izskats, garša arī neatpalika, ideāli cepumiņi (mīlu)
Principā tikai šonedēļ man iegaršojās melnā turku tēja ar pienu un divām karotītēm cukura <3
katru vakaru dzeru un man ļoti ļoti ļoti garšo :)
P.S. Mana šīmēneša mīļākā krūzīte :)
Šīsnedēļas labākā bilde (manuprāt) ;)
Mēneša labākā bilde (cituprāt) :)
Tā, kā mēnesis man bija pilns gan ar jaukām, gan sliktām emocijām, es ieliku bildi, kur es biju ļoti sliktā garastāvoklī, pilnīgi sāka asaras birt! 

Mēneša dziesmas 

Miley Cyrus - Wrecking Ball

Ieliku tikai audio versiju, jo videoklips ir pārāk piedaudzīgs,
Man patīk šīs dziesmas lirika un Mailijas izpildījums, pielīp un ir ideāla ;)


Shannon Saunders - Heart of blue

Man arī patīk dziesmas lirika, un pati mūzika, principa viņu var skaitīt pie tām ''gruzīgajām'' dziesmām, bet es viņu klausījos nonstopā dažus vakarus, kaut man nebija nemaz ''gruzis'' :)


Un kā pagāja tavs Septembris? :)

xoxo, Lienya

1 komentārs:

  1. Man eptembris paskrēja ļoti ātri, kā arī tapa mans blogs.
    http://secretsofelephante.blogspot.com/

    AtbildētDzēst