2013. gada 26. septembris

Leopardiskais rozīšu manikīrs iesācējām ;)

Čau, čau!
Neparasti man, vēl neesmu taisījusi nevienu rakstu ar nagu pamācībām.
Tā, kā es visā visumā esmu tikai iesācēja, jā tikai, tad parādīš kādu vieglu manikīru, kas patiktu meitenīgām meitenēm!
sākamm! :)



Sākam ar parastiem, tīriem nagiem un uzklāja bāzes kārtu :)
Uzklājam minty toni uz visiem nagiem
Uz kāda čeka aizmugures, vei jebkā cita uzpilinam dažas piles nagu laku, paņemam matu sprādzi (bobby pin) un garāko galu iemērcam lakā un punktojam kā puķīti uz nagiem secībā kā vēlies, izņemot uz zeltneša, uz tā uzvelkam pāris taisnas svītras ar baltu laku :)
Apmēram šādi :)
Gaidam kad nožūs ;)
Paņemam gaišu gaišu, lavandas toni un atkal punktojam iekš puķītes, tikai mazākus punktiņus ;)
Es veidoju principā tādu, kā leoparda rakstu iekš puķītes :)
Zeltnesim turklāt es uzpunktoju smukus, līdzīgus punktiņus ;)
Lai vairāk manas leopardiskās rozītes izskatītos pēc rozītēm ar gaiši zaļu laku uztaisu lapiņas :)
Pāri pārklājam virskārtu :)

Tas arī šodienai viss, es ceru, ka Tev patika ununun, ja vēlies vēl šāda tipa rakstiņus, tad droši rakti komentārā! :)

xoxo, Lienya

3 komentāri:

  1. ka, vajag <333333333333333333333

    AtbildētDzēst
  2. Man jau īstenībā tīri labi patīk tas pats pamata tonis. Vairāk nemaz neko nevajag. :)

    AtbildētDzēst