2013. gada 1. augusts

TAG: Beauty things i suck at

Čau, čau!
Neilgu laiciņu nav bijis TAG raksts, tāpēc šodienai būs šis.:)
Mans blogs sāk pārvēsties dažādumā, gan kosmētika, gan mode, gan nagi, gan par mani. Šis raksts vairāk būs par mani, kas man nepadodas skaistuma lietās, pastāstīšu par savām neveiksmēms un vēl šo to. :)
P.S. Šeit nebūs bildītes :)



Laineris
Manuprāt daudzām dāmām nepadodas lainera uzvilkšana sev, bet man ir otrādi, sev es varu uzvilkt jebkura stila, biezuma un krāsas līniju, bet citam gan nē.
Vienreiz sanāca uzvilkt Lauriņai laineri, mocījos kādas 6 minūtes acīm, lai uztaisītu skaistu līniju, beigās sanāca ciešama. :D :)

Skropstu tuša
Nebūtu jau tā, ka es skropstas krāsot nemāku, bet lai uzkrāsotu apakšējās skropstas, man parāk daudz salvešu :D Vienmēr, kad es krāsoju, es vēlos labāk, lai neizksatās tik maziņas, vai pārāk garas, cenšos vņas krāsot vienādi. Kādu rītu uz skolu aizgulējos, visa sataisījos un kad bija jākrāso skropstas, nokrāsoju tik garas, ka aizsniedza ādiņu zem acīm uz sataisīja man punktiņus zem acīm, ko pamanīju tikai dienas beigās, haha. staigāju kā pandiņa :D

Lūpu zīmulis
Lūpas krāsot es māku, bet uzzīmēt lūpu kontūru ar kādu sarkanu, vai tumšu zīmuli, man prasīs ne mazāk kā 15. minūtes, vai nu sanāk pa biezu lūpas, vai nu par mazu, vaispār kontūra atgādina @^#^%#%@&^
smiekli nāk, no tās reizes lūpu zīmuli vairs nelietoju :D nekad :D

Uzacu zīmēšana
 Tad kad nākas iezīmēt uzacis, man ne visai sanāk vienādas, katra atšķiras, to var redzēt arī ŠEIT
Tāpēc ikdienā neizvēlos iezīmētas uzacis, bet gan iekrāsotas, vai vispār dabiskā matiņu tonī :)
Uzacis nav dvīnes, bet gan māsas!

Nagu lakošana
Kam gan negadās, uzkrāsot laku pāri nagam uz ādiņu, haha, man tā vienmēr gadās, tāpēc pēc nagu  nožūšanas vienmēr palīgs ir ausu kociņš un nagu lakas noņēmējs :)
Nemāku arī noteikt nagu lakas paņemto daudzumu,dažreiz sanāk uzklāt laku par maz, dažreiz sanāk uzklāt laku mega biezā slānī un šis nags nežūst un nežūst, man tad mērs ir pilns un noņemu visiem nagiem laku ! :D

Kāda skaistuma lieta tev nepadodas?  

xoxo, Lienya

4 komentāri:

  1. Man nepadodas viss tas pats, kas tev, izņemot skropstu tušu un lūpu zīmuli. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau nav viss tas pats kas man :) :)

      Dzēst
  2. Vienīgais, kas man nepadodas ir laineris, tāpēc esi diezgan apskaužamā stāvoklī.

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    AtbildētDzēst