2013. gada 19. augusts

Rozā, ne tikai uz apģērba un lūpām. ❀

Čau, čau!

Vakardien diezgan mierīgi, bet jautri nosvinēju savu vārdadienu, un viena no dāvanām bija rozā, koša tuša, kuru arī šodien atrādīšu :)
Sākamm! :)


 Šī tuša ir no veikala TIGER, kas ir lielisks veikals dāvanām :)
 Tušas tonis ir 03
 Pati otiņa ir klasiska, parasta tušas otiņa, lieliski paņem tušu, nav pa daudz, nav pa maz :)
 Šeit mana acs bez tušas :)
Pilnīgi pietiktu ar vienu kārtu tušu, ir rozā skropstas.
Ar otiņu nevar nokrāsot visas skropstas, no saknēm līdz galiem, tāpēc ies izvēlos krāsot, tikai galus, saknes atstāt naturālā tonī, kas ir šovasar modes tendence :)
 Skatoties no sāna, skropstas ir košas :)

 Man pietiek ar divām kārtām tušas, jo ir pietiekami košas.
Ar otru kārtu skropstas izskatās uz sarkano pusi, bet ir daudz košākas.
Skropstu tuša, acīmredzami pagarina skropstas un ar otro kārtu arī pabiezina (?)
Tuša noteikti nebūs ikdienai, bet dažreiz jau uzkrāsošu košumam :)

P.S. Šis ir mans 70.raksts, juhū!

Un piedalies GIVEAWAY

Vai Tev ir kāda koša tuša ?

xoxo, Lienya

6 komentāri:

  1. Man ir zila tuša no MUA, kura diemžēl ir sakaltusi, bet šī uz kādu ballīti izskatītos lieliski. :) Būs garām ejot jāpaskatās, kādus brīnumus viņi piedāvā.

    AtbildētDzēst
  2. ļoti skaisti tev izskatās :)

    AtbildētDzēst
  3. Tev ir ļoti skaistas acis !

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti skaisti!
    Kā tušai ar noturību un vai tīģerītī ir arī tušas citās krāsās?

    AtbildētDzēst
  5. Scentivory, Tuša nav ūdensnoturīga, man noturējās no pusdienslaika (13:00) līdz vakaram (21:00) Jo tad es viņu noņēmu :D
    Nezinu, vai ir, kā teicu, man viņu uzdāvināja :)

    AtbildētDzēst