2013. gada 2. augusts

OOTD 31/7/13 + nagulakas izloze

Čau, čau!
Kā jau iepriekš rakstīju, būs rakstiņi, kur Jūs varēsiet ielūkoties Manā ikdienas stilā, beidzot ir pienācis otrais raksts :)
P.S. Laikam šonedēļ būs vēl OOTW ( Outfits of the week )
Sākam!

Tas bija trešdiena, nekāda lietus diena  tā nebija un nekāda karstā, arī ne. :)
Parasti šādās dienās izvēlos klasisku stilu, kā piemēram šoreiz.
Melnās brilles , kā arī H&M somiņa, abi saskaņoti :)
Klasiskas sandalītes ar neona akcentu ;)
krekliņu es izvēlējos jums neredzētu dzeltenu krekliņu, viegli krītošu, no TAKKO fashion (Vācijā)
Un arī paštaisītus šortiņus, kurus jūs jau redzējāt Slinkošanas dienas outfita & matu sakārtojuma rakstā
Neesmu liela aksesuāru fane, bet man patīk uzlivkt šo klasisko pulksteni, kurš protams neiet un ir nosperts no Mammas ... hahaha

Un vēl kas!

Neliela izloze.

Ir iespēja laimēt šādu nagu laku ( Maybelline COLORAMA #80 ), vai jebkuru no Maybelline COLORAMA lakām

Viss, kas Tev jādara-
Jāseko manam blogam, twitterim, instagramam jānorāda komentāros lietotājvārds (par katru 1. punkts)
Jāieraksta komentāros  vārds, uzvārds, e-pasta adrese un kādu nagu laku vēlas (2. punkti)
Pieraksti nagulaku, kuru vēlies!

Kopā 5. punkti, jo vairāk punkti, jo lielāka iespēja laimēt.
Laimīgais numurs tiks izvēlēts caur random.org

Twitteris, Instagrams

Izloze turpināsies līdz 5. augustam, pirmdienai, plkst. 15:00, jums ir nepilnas 3. dienas lai piedalītos.
Uzvarētāja vārdu publicēšu tai pašā pirmdienas vakarā.
Sazināšos personīgi :)

Veksmi!
xoxo, Lienya

9 komentāri:

  1. Čau!
    Sekoju caur bloglovin- Charlottta
    Vārds, Uzvārds- Šarlote Muceniece.
    Epasts- charlottta@inbox.lv
    Ja es laimētu, tad gribētu vai nu šito vai 186Neon laku:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tavi nummuri 1, 2, 3.
      Lai Tev veicas! :)

      Dzēst
  2. Sekoju caur bloglovin kā Marta vai martaxo, īsti nezinu.
    Mani sauc Marta, bet uzvārds ir obligāts? ;D
    epasts - martaxm@inbox.lv
    grūti izvēlēties vienu nagu laku, bet es arī teikšu - 186.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika! Uzvārds nav obligāts, bet ja Tu vinnēsi vajadzīgs ;) Nummuri 4, 5, 6 ;)

      Dzēst
  3. linnabehmane, Linna Behmane, linna_behmane@inbox.lv, Maybelline COLORAMA #80

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tavi nummurini- 7 un 8 lai Tev veicas! ;)

      Dzēst
  4. Čau, Lienīt!
    Em, you know twitter sekoju, instegram sekoju,blogā ar un bloglovin arī(lkm esmu yurevica99).

    Nu tad iepazīsties! Mani sauc Laura Jurevica. Rakstu blogu-myvogueblogy.blogspot.com IEČEKO
    mans e-pasts ir jurevica.laura@gmail.com

    hem, nagu lakas kuras gribu esmu rādījusi, vairs neatceros kā vinja saucas(var ārī mint tonīti ;))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. c@w, dl@ucenit. :D
      Tavi.nummuriňi ir 9, 10, 11, 12 , 13. ;))) Lai Tev veicas! :*:)

      Dzēst
    2. oj, mani lucky numuriņi ;))

      Dzēst