2013. gada 16. augusts

Medisana nagu veidošanas ierīce ☺

Čau, čau!
Ir, Ir noticis visgaidītākais :)
10`000 skatījumu manam blogam...wow, un tas nozīmē, ka drīz būs... giveaway :)
.
.
.
Kā jau solīju vakar, uztaisīšu rakstu par Medisana nagu veidošanas un pulēšanas ierīci, tad nu rekur, tas ir :)
Sākkamm! :))))))


Šo maciņu man uzdāvināja mamma, kad biju Vācijā, sākumā es nekā no tā nesapratu, bet nu jau mākuvar to darboties, bet vēl jāmācās :)
 Šis ir no MEDISANA, tas ir medicīnas preču zīmols, man mājās daudz kas ir no šī zīmola, t.i. medicīnas elektro ierīces :)


 Atverot vaļā viena puse izskatās šādi, 
Dīvaina paskata mantiņa, drošivien, tu nodomāji :)
Žēl ka viņu nevar uzlādēt, bet gad viņa darbojas tikai tad, kad ir pieslēgta elektrībai :)
 četri mazi uzgalīši, kas dažreiz mēdz arī pazust
( no kreisās) negu vīlīte , papēžu vīlīe (domātssausajiem papēžiems), nagu formas vīlīte un pulētājs :)

 Ātrumu un puisi uz kuru griežas uzgalis var noregulēt :)
 Ar šo es vīlēju nagu formu
Ar šo ierīci var izveidot ļoti skaistu nagu formu un izskatu, ja tev ir iespēja tādu nopirkt, noteikti ķer ciet! :)
Un kā, tad es, bez ķēmošanā bildes, šeit var redzēt manus smukos, īsos nadziņus :)

Un ko Tu izmanto manikīram?

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru