2013. gada 5. augusts

Mans workout`s ↔

Čau, čau!
Katrs no mums vēlas izskatīties slaidi un perfekti. Ir dažādi veidi kā iegūt ideālu formu, kā piemēram diēta, fitness, tabletīšu ēšana un vēl daudzi citi :)
Manuprāt es nekad neparakstītos uz diētu un tabletīšu ēšanu, kas palīdz atbrīvoties no liekajiem kg. , fuj..
Uz mani neiedarbotos diēta, jo nevēlos ierobežot ēdienkarti, ēdu ko vēlos, un cik lien :D
Bet protams, nevar visu laiku ēst, uzaugs puncītis, tāpēc ir jākustās, jāvingro un vēl jādara visādas grūtas, dažreiz arī vieglas lietas, bet obligāti jābūt aktīvam.
Šodien es Jums parādīšu savu workout`u kā es katru vakaru vingroju un nostiprinu kājas, vēderu, dupsi un vēl citas ķermeņa daļas :)


 Šīs dažas kustības regulāri pildo tev jau pēc pus otra mēneša sniegs ievērojamu rezultātu. :)

1. Pietupieni
20 pietupieni workouta sākumā, būs ideāla iesildīšanās, grūti, bet nebūs panākumu, ja necīnīsies līdz galam.Šos daram bez apstājas.
 
2. Pēdiņas
Stāvam uz kājām, pēdas kopā un ceļamies uz pirkstgaliem, daram to 40 reizes no vietas :)
3. Presītes
Kad taisi presītes, zem sevis noliec jogas paklājiņu, matraci, bet ja tev nav, tad paklāj zem asteskaula dvielīti vairākās kārtās :) Taisam 35 presītes :)

4. Izturība
Nākošajam es bildi neuzņēmu, bet pastāstīšu.
Noguļaties tā, itkā jūs pumpētos, rokas izstiepiet un stāviet šādi 1 minūti, ja jūs nevarat no vietas, tad sadaliet uz pusēm, ar nelielu atpūtu :)

5. minūšu pauzīte :)

5. Lēkāšana
Kājas kopā rokas gar sāniem, kājas plecu platumā,lecam , rokas plecu augstumā, lecam, un šādi 100 reizes, jā, 100, bez apstājas, jo vislabākais rezultāts būs tad, kad tu centīsies to izdarīt ar lielu gribasspēku :)
6. Izklupiens
Kājas kopā, rokas gar sāniem, un ieklūpam šādi, ar katru kāju 30 reizes. :)
7. Dupsis augšā, dupsis lejā
Daram tieši tā, kā nosaukumā, tikai atkal, daram to tad, kad kaut kas ir paklāts zem tevis. :) 25 reizes :)
8. Kāju vicināšana :)
Sēžam šādā pozā un ar vienu kāju speram šādi atpakaļ. ar katru kāju 15. reizes :)
  9.Kāju cilāšana
Šis vingrinājums no visiem manuprāt ir grūtākais, grūtāks, kā izskatās,
Guļam uz muguras, rokas gar sāniem un ceļam abas kājas kopā līdz apmēram 40 grādu augstumam, cilājam 30 reizes, pēc 15 reizēm atpūta.  1. minūte :)

10. Kāju atpūtināšana 
Kā pēdējo es daru kāju atpūtināšanu, apguļos uz gultas otrādāk, galva kājgalī, un ceļu kājas uz sienu, apmēram, kā iepriekšējā vingrinājumā tikai atbalstam pret sienu nedaudz augstāk uz 60 grādu augstumu. :)
Šādi kājiņas mēs atpūtinam 5-9 minūtes.
:)

Kā Tu vingro vasarā?

Ceru tev noderēja šis rakstiņs! :)

xoxo, Lienya

1 komentārs:

  1. Šis ir mans favorīt raksts. (:
    Kur Tu tā bildes pārveidoji it kā viņas būtu kustībā ?

    AtbildētDzēst