2013. gada 15. augusts

Mana brīvdienu rīta rutīna ☼

Čau, čau!
Pēc lasītājas Ievas Paegles ieteikuma uzmeistaroju rakstu par savu rīta rutīnu! :)
Lūdzu komentārā nerakstiet ko es daru nepareizi no rīta, jo es daru tā, kā man pašai ir labāk un ērtāk. :)

Sākamm! :)


 Labrīt es saku visai pasaulei ap plkst. 10. no rīta. :)
 Protams, iečekoju Twitteri, Instagramu, Draugiem.lv un sasveicinos ar visiem sociālajos tīklos :)
 Tālāk mans ceļš ved uz dušu, uz aukstu dušu, kurā es pamožos, matus gan es no rīta nemazgāju, to es izdaru vakarā :)
Dušas telpā es arī mazgāju zobiņus, mazgāju lai visas baktērijas nomirst pirms es viņas apēdu :)
Jā, mana zobu birste līp pie flīzēm vai spoguļiem, vai vienkārši slidenām virsmām :)
Noslauku sejiņu :)
Protams nedrīkstam aizmirst pa dezodarantu :)
Pārmainam drēbītes uz visērtākajām mājas drēbēm :)
 Pēctam es dodos uz virtuvi paēst, šī ir mazā 30g paciņa ar brokastu pārslām vienai reizei, no vācijas :)
Pārslas ar pienu :)
Tad es kožļāju kožļeni, pēc ēšanas :) 
Šīs ir no vācijas :)
Tā, kā brīvdienās esmu slinka, kosmētiku neizvēlos baigo,
Sāku ar mitrinošo krēmu..
Nedaudz BB krēms problemātiskajās vietās :)
(BB krēms iepildīts šajā toverītī :) )
Konsīleris, lai nosegtu visus nesmukumus :)
Piepūderēju,  konsīleri,  BB krēmu :)
Un tinted lip balm.  no labello :)

Meikapam pilnīgi pietiek :)
Tad es skatos youtube video, visādās pozās :D
Nedrīkst aizmirst par nagu pulēšanu ar Medisana elektrisko nagu komplektu, par to stāstīšu citu dienu ;)
Pēc tams es ieslēdzu savu TurneIn radio telefonā :)
Un vienkārši iekrītu gultā...
...joks. :D
Tad es dodos  pie datora un drukāju jaunos rakstus :)

Ceru ka tev patika! :D

xoxo, Lienya

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru