2013. gada 2. augusts

Kaut kas jauns priekš nadziņiem :)

Čau, čau!
Drogās ir lielais ķēriens, ļoti daudz kam ir atlaides, tāpēc negaidi!
Šodien atrādīšu jums jaunas nagu lakas un nagu lakas tīrāmo.
Sākamm!



 Šādi kopumā izskatās.
Sākšu ar Nagu lakas tīrāmo, kuru jau paspēju noprovēt. :)
Šis ir no DNC, pati pirmo reizi litoju kādu no DNC produktiem.
Nagu lakas tīrāmais ir ar Smilktsērkšķu aromātu, kas ir jūtams tīrot nagus.
Šajā nagu lakas tīrāmajā ir 20% eļļa un šis ir saudzējošs sausiem un trausliem nagiem, kā man. :)
Rožots Krievijā, rakstīts, ka bez acetona, bet smarža šim produktam ir ļoti stipra, tāpēc labāk neostīt! :)
Ražotājs raksta:Maigs un aromātisks līdzeklis efektīvi notīra laku, vienlaicīgi  baro un aizskargā no mitruma zaudēšanas. 
Šajā toverītī ir 50ml, paņēmu mazāko, jo vēlējos tikai izmēģināt :) Lai notīrītu nagus, aiznems maz laika, bet vairāk kā tīrot ar Isana nagu lakas tīrāmo, kas naturāli smird un sausina nagus, savējo beidzot piežmiedzu!
Nagi pēc tīrīšanas skaisti smaržo, bet ir ieteicams nomazgāt rokas ar ūdeni un ziepēm! :)
 Šeit var pārliecināties par manu prasmi lakot nagus! :D
Maybelline COLORAMA #80, ja nemaldos, šī tikai ir mana trešā laka no Maybelline.
Esmu iesācēja, bet īpaši ar nagu lakām neaizraujos :)
Tonis ir ļoti skaisti metāliski zils, nedaudz gaišāks un zilāks, kā Flormar Pusnakts Parīzē, jeb U08, par kuru rakstija Elīna.
Šis tonis #652 , kas ir uz zeltneša, uz naga izskatās tumšāks, kā pudelītē, tas ir atkarīgs no apgaismojuma. :)
Manuprāt šī, tiešām man būs vissezonas laka, jo tonis ir tik... nezinu, kā viņu pat nosaukt, ja ir kāda ideja,pieraksti :)Šoreiz uzkrāsoju četrus nagus zilā un vienu šajā zaļganīgajā tonī:)
Vēl jo projām esmu baby pink īstā toņa meklējumos, ja zināt, kādu, tad uzrakstiet, lūdzu.. :))

Tas arī viss šodienai!
Kāda ir Tava vissezonas nagu laka?

xoxo, Lienya

2 komentāri:

  1. beidzot ir vēl kāda, kam nepatīk Isanas nagu lakas noņēmējs. nesaprotu, ko daudzas viņā atradušas, jo, manuprāt, ir arī labāki.
    par baby pink toni - ja neesi mēģinājusi, mans favorīts tagad ir maybelline tonī 26 [tas, kurš ir manā jūlija favorītu rakstā]. vēl pamanīju drogās flormar kastītē diezgan glītu matētu pasteļrozā, bet neesmu mēģinājusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man bija Lielā pudele. piebeidzu 6 mēnešos
      un es neesmu tas cilvēks, kurš izmet pilnu produktu, Vēlāk uz septembri taisīšu augusta tukšos produktus, tur izgāzīšu visu, ko domāju par to
      ooo... paldies paskatīšos to nagu laku. <3

      Dzēst